Natanko pred 15 leti je Volkswagen predstavil prvi serijski menjalnik z dvojno sklopko DSG, ki je svojo prvo uporabo našel v Golfu R32, do danes pa so jih v različnih izvedbah izdelali več kot 26 milijonov.
Menjalnik DSG je bil dejansko tisti menjalnik, ki je Evropejcem dokončno približal samodejne menjalnike, ki so bili do tedaj bolj rezervirani za Severno Ameriko, kjer se je ob prelomu stoletja zanje odločalo več kot 88 odstotkov kupcev novih avtomobilov. V Evropi je bilo prav nasprotno, saj so takrat navdušili le dobrih 14 odstotkov voznikov v najvišjih avtomobilskih razredih.
Razlog za to ni bila le višja cena samodejnih menjalnikov, ampak je ročni menjalnik tudi omogočal bolj gospodarno in športno vožnjo. Tudi Golfov se je s samodejnim menjalnikom prodalo le dobrih deset odstotkov.
A sprememba je prišla leta 2003, ko je šeststopenjski menjalnik DSG z mokro sklopko našel pot v Golfa R32, katerega motor je razvijal 241 'konjev'. Novi menjalnik se je takoj izkazal za zelo športnega, poleg tega pa je bil tudi bolj gospodaren od konvencionalnega samodejnega menjalnika s pretvornikom navora. In ni minilo dolgo časa, ko so se tega zavedli tudi vozniki in se pri nakupu novih avtomobilov vse bolj začeli odločati za menjalnik DSG.
Danes je z menjalnikom DSG, ki je vmes dobil tudi sedemstopenjsko različico s suho sklopko, opremljenih več kot 40 odstotkov prodanih Golfov, 30 odstotkov Polov, 50 odstotkov Golfov Sportsvanov in podoben delež T-Rocov in Tiguanov. V večjem Tiguanu Allspace menjalniki DSG dosegajo celo 90-odstotni delež, v Passatu in Arteonu pa se gibljejo med 60 in 80 odstotki. Seveda so našli pot tudi v druge modele Volkswagnovega koncerna, svoje pa je razvilo tudi veliko drugih znamk.