Volkswagen je ob Comskem jezeru v Italiji predstavil svojega četrtega in hkrati najbolj kompaktnega športnega terenca. Imenuje se T-Roc, kot pravijo pri Volkswagnu, pa se enako dobro počuti tako v mestu kot tudi na terenu.
Za osnovo mu služi koncernska modularna platforma MQB, ki si jo poleg drugih deli z večjima Tiguanom in Atlasom, a se z dolžino 4,234 metra, širino 1,819 in višino 1,573 metra uvršča precej pod njiju. V njem se kljub temu lahko pelje pet potnikov s 445 litri prtljage, prtljažnik pa je mogoče povečati vse do 1.290 litrov. Notranjost je sicer urejena prepoznavno terensko, a tudi v skladu s Volkswagnovimi oblikovnimi smernicami, kar velja tudi za nabor info-zabavnih pripomočkov.
Za varnost bosta že v osnovnih različicah skrbela Front Assist in Lane Assist, na voljo bo tudi pomoč v prometnih zastojih in podobno, kot drugi Volkswagni pa bo tudi T-Roc lahko opremljen z digitalnim kokpitom. Možnosti personalizacije bodo precejšnje.
Za pogon bo skrbelo sedem turbobencinskih in turbodizelskih motorjev z razponom moči med 115 in 190 'konji' ter z možnostjo kombinacije s šetstopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim menjalnikom DSG ter sprednjega ali štirikolesnega pogona.
Še nekaj besed o imenu. 'T' pomeni pripadnost liniji športnih terencev, ki nosijo imena s črko T kot začetnico, 'Roc' pa je okrajšava iz 'Rock', angleškega izraza za skalo, in navaja na dominantni položaj športnega terenca z dinamiko kompaktnega avtomobilskega razreda.