Kmalu po predstavitvi njihovega prvega športno-električnega aduta ID.4 GTX, se pri Volkswagnu že igrajo s prototipom športne različice tudi manjšega ID.3.
Volkswagen ne kaže znakov upočasnitve pri razširjanju električne družine ID. Kmalu po prvencu ID.3 se je modelni paleti pridružil nekoliko večji ID.4, potrjen pa je tudi prihod kupejevsko oblikovanega SUV-ja ID.5. Pri Volkswagnu zdaj svojo pozornost usmerjajo tudi v športne različice.
Kot prvi je bil predstavljen ID.4 GTX z 220 kilovati moči, oznaka GTX pa naj bi v prihodnje krasila tudi ostale športnejše električne modele, sledil pa mu je bližnji sorodnik ID.3 iz koncerna Volkswagen: Cupra Born.
Pred nekaj dnevi je izvršni direktor Volkswagna Ralf Brandstätter razkril koncpetno vozilo ID.X, ki predstavlja ‘vročo’ različico Volkswagna ID.3, na katerem tudi temelji. V pripisu je razkril še nekaj tehničnih podrobnosti. ID.X naj bi bil opremeljen z baterijo zmogljivosti 82 kilovatnih ur, pogonski sklop pa premore 245 kilovatov moči, ki se po zaslugi dodatnega motorja na prednji osi prenašajo na vsa štiri kolesa.
To naj bi zadostovalo za pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro v le 5,3 sekunde, v veliki meri tudi po zaslugi kar 200 kilogramske diete v primerjavi s standardnim ID.3. Omenjene številke prekašajo najšportnejšo izvedenko nove Cupre Born, a ker Cupra predstavlja športno znamko, gre pričakovati, da bo tudi Born sčasoma pokazal nekaj več ostrine.
Osvežena sta tudi podvozje in osrednji infozabavni sistem, številne dele pa naj bi doniral ID.4 GTX. Na fotografijah je mogoče opaziti tudi 21-palčna platišča, športno naravnane sedeže in rumeno-zelene okrasne elemente, ponašal pa naj bi se tudi z voznim načinom za ‘driftanje.’
V pripisu k fotografijam je Brandstätter zatrdil, da ne gre za serijsko vozilo, bodo pa zagotovo uporabili veliko inženirskih idej iz konceptnega vozila ID.X. Predvidevamo pa lahko, da bo ‘vroča’ različica ID.3 v takšni ali drugačni obliki zagotovo zapeljala v prodajne salone.
Pri Volkswagnovih avtomobilih z motorji z notranjim zgorevanjem športne različice GTI, GTD in R namreč predstavljajo precejšen del prodajne pogače in težko je verjeti, da tega ne bi poskusili doseči tudi pri električnih modelih z oznako GTX. Kdaj naj bi popestrili modelno paleto, še ni znano.