"Od naslednjega tedna bodo naši proizvodni obrati vnovič delovali brez omejitev," so dejali v Wolfsburgu.
Nemški proizvajalec avtomobilov Volkswagen je po težavah, ki jih je imel zaradi ustavitve obrata slovenskega dobavitelja sestavnih delov KLS Ljubno, spet začel povečevati proizvodnjo, brez omejitev naj bi tekla od naslednjega tedna. V KLS so danes za STA pojasnili, da so trenutno na okoli 25 odstotkih proizvodnje in da dobave ves čas povečujejo.
Potem ko so KLS Ljubno v začetku avgusta prizadele poplave, so bili v tem podjetju prisiljeni ustaviti proizvodnjo. Volkswagen je septembra posledično začasno ustavil oz. omejil delo v več svojih obratih, tudi osrednjemu v Wolfsburgu. Prizadet je bil tudi češki avtomobilski proizvajalec iz Volkswagnove skupine Škoda Auto.
V Volkswagnu težave zdaj odpravljajo. "Od naslednjega tedna bodo naši proizvodni obrati vnovič delovali brez omejitev," je napoved nemškega avtomobilskega velikana citirala nemška tiskovna agencija dpa.
Podjetje KLS Ljubno je del proizvodnje zobatih obročev vnovič zagnalo v začetku tega meseca. Direktor podjetja Mirko Strašek sicer ne more oceniti, ali Volkswagen normalizacijo proizvodnje napoveduje zgolj na temelju njihovih proizvodov. Kot je dejal, pa je normalizacija gotovo povezana tudi z napredkom pri vnovičnem vzpostavljanju proizvodnje v KLS.
"Seveda je povezano tudi z nami. Ne morem točno reči, kaj so mislili v Volkswagnu. V KLS pa iz dneva v dan povečujemo dobave, v veliki meri tudi za Volkswagen. Dobro napredujemo," je Strašek danes dejal za STA.
Po njegovih besedah so trenutno pri okoli 25 odstotkih proizvodnje. 100-odstotna naj bi bila v prvem četrtletju leta 2024. "To je cilj, upamo, da nam bo uspelo," je povedal direktor KLS.
V začetku oktobra je sicer celotno škodo v podjetju ocenil na 106 milijonov evrov, od tega na strojih za več kot 60 milijonov.
Družba z Ljubnega ob Savinji, ki zaposluje okoli 260 delavcev, je leta 2022 izvozila za 56,3 milijona evrov izdelkov, od tega 15,7 odstotka na Kitajsko, je podjetje zapisalo v lanskem poslovnem poročilu, objavljenem na spletnih straneh Ajpesa. Čisti dobiček je na letni ravni znašal 10,9 milijona evrov, kar je sicer šest odstotkov manj kot leta 2021.
Preberite še: S Škodo Octavio 25-krat okoli sveta! (VIDEO)
BONUS VIDEO: Najpogostejše prevare, največje napake ter kako in zakaj se avtomobile bolj splača uvoziti iz tujine?
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj