Scirocco GTS se je bil od drugih različic razlikoval predvsem po dvojni vzdolžni črti, ki se je vlekla čez vso karoserijo, markantnih športnih sedežih in prestavno ročico v obliki žogice za golf. Sedeže in prestavno ročico si je delil s tedanjim golfom GTI.
Nekaj posebnega naj bi bil tudi sodobni Scirocco GTS, ki so mu namenili nova 18- ali 19-palčna platišča, ki odkrivajo rdeče zavorne čeljusti pod njimi. Zunanjo opremo si deli s Sciroccom linije R-Line, vzvratna ogledala pa so v laku žlahtno črne barve. Kot pri daljnem predhodniku se čez pokrov motorja, streho in vrata prtljažnika raztezata tudi dve široki rdeče obrobljeni črni črti. Prestavna ročica v obliki žogice za golf je v sodobnem Sciroccu na voljo le za doplačilo, sicer pa potniško kabino obvladujejo črni in rdeči barvni toni z značilnima črtama na sedežih in napisi GTS. Na voljo je tudi izčrpen seznam priboljškov za individualizacijo.
Da Scirocco GTS v 6,5 sekunde doseže 100 kilometrov na uro in pospešuje do 246 kilometrov na uro, skrbi 220-"konjski" motor 2,0 TSI BMT v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim ali menjalnikom DSG. Motor sicer velja za najbolj priljubljenega v Sciroccovi motorni ponudbi.
Scirocco GTS bo v Evropi menda na voljo konec maja, na Kitajskem pa poleti.