Volkswagen se še ni odpovedal velikim limuzinam

29. 4. 2015
Deli

Čeprav z veliko limuzino Phaeton ni bil tako uspešen, kot bi si želel, Volkswagen v razredu velikih limuzin očitno še ni vrgel puške v koruzo. Tako vsaj namiguje s študijo C Coupé GTE.

Z nekaj več kot petmetrske limuzine naj bi prihodnje leto namreč nastal Volkswagnov veliki model, nekakšen naslednik Phaetona, ki bo vsaj v začetku menda omejen zgolj na kitajski trg. Bolj pomembno je, da je Volkswagen s študijo nekako napovedal prihodnje oblikovne linje svojih modelov. Oblikovalci so študiji prestižne limuzine seveda namenili samozavestno markantne linije, ki se odražajo v elegantni dvodelni vzdolžni liniji pod precej nizkimi bočnimi šipami in še marsičem drugim.

Pomemben element se skriva predvsem pod karoserijsko pločevino. Volkswagen C Coupé GTE namreč poganja priključno hibridni pogonski sklop, ki ga sestavljata 155-kilovatni (210 KM) turbobencinski štirivaljnik in 8-stopenjski samodejni menjalnik z integriranim 91-kilovatnim (124 KM) elektromotorjem. Skupaj razvijejo sistemsko moč 180 kilovatov (245 KM) in sistemski navor 500 njutonmetrov. V zadku vgrajeno litij-ionsko baterijo je mogoče polniti preko vtičnice ali med vožnjo, zadostuje pa za dobrih 50 kilometrov električne vožnje pri največ 130 kilometrih na uro. Kombinirana poraba avtomobila sicer znaša 2,3 litra bencina na 100 kilometrov, izpusti ogljikovega dioksida 55 gramov na kilometer, zaloga elektrike in bencina na krovu pa zadostuje za približno 800 kilometrov vožnje. Še zmogljivosti: do 100 kilometrov na uro je potrebne 8,6 sekunde, pospeševanje pa se ustavi pri 232 kilometrih na uro.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol