Volkswagen: širitev znanja pri povezljivosti

3. 7. 2014
Deli
Volkswagen: širitev znanja pri povezljivosti

Koncern Volkswagen ustanavlja družbo Volkswagen Infotainment GmbH v Wolfsburgu, v katero namerava integrirati pred dnevi prevzet evropski konstrukcijski in razvojni center podjetja BlackBerry v Bochumu. Z novo ustanovljeno družbo naj bi koncern nadgradil svoje sposobnosti in zmogljivosti pri povezljivosti vozil.

Pri Volkswagnu so poudarili, da je postala povezljivost ključa za konstruiranje in razvojno delo v koncernu Volkswagen, ki je v preteklih letih doživel bliskovito rast. Posebno velik razvoj na tem področju pa še načrtujejo, zato iščejo nove strategije in inovacije, ki bodo še izboljšale povezanost ljudi in avtomobilov z infrastrukturo.

Izmenjava informacij med vozilom in mobilnimi napravami, kot so MP3-predvajalniki, pametni telefoni in avtomobilski ključi, je že danes močno uveljavljena. V bližnji prihodnosti se bo poleg tega uveljavila tako komunikacija med vozilom in voznikovim domom ali pisarno kot tudi komunikacija med vozili in bencinskimi črpalkami, nakupovalnimi središči, parkirišči in prometno infrastrukturo (komunikacija vozilo–X oziroma angleško car-to-X-communication), ne nazadnje pa tudi komunikacija med vozili samimi (komunikacija vozilo–vozilo, angleško car-to-car-communication). Tako bo voznik zelo hitro obveščen o prometnih zastojih ali ovirah.

Heinz-Jakob Neußer, član uprave znamke Volkswagen, pristojen za konstrukcijo in razvoj, je v zvezi s tem povedal: »Povezljivost bo odločilno zaznamovala našo prihodnost. Veliko strank od povezanih vozil pričakuje novo dimenzijo udobja in varnosti. Zahteve naših strank se bodo po vsem svetu bliskovito spremenile, zaradi česar se bodo skrajšali inovacijski ciklusi sistemov in funkcij. Da bi lahko zadostili tako velikim izzivom, je nujno, da naše možnosti ukrepanja razširimo in nadgradimo z dodatnim strokovnim znanjem.«

Koncern Volkswagen ima v Silicijevi dolini že skorja desetletje razvojno podjetje. To je pridruženo raziskovalnim laboratorijem stanfordske univerze in skrbi za določanje smeri razvoja na področju info-zabavnosti in drugih uporabnih področij za avtomobilsko industrijo.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord