Volkswagen T-Cross je mladosten, varen, praktičen, intuitiven in 'kul' avtomobil

Volkswagen je po daljšem pričakovanju predstavil svoj novi najmanjši križanec. Imenuje se Volkswagen T-Cross, nagovarja pa predvsem mlade in mladostne voznike, zato ga tudi predstavljajo pod geslom, da je varen, praktičen, intuitiven in 'kul' avtomobil.

Volkswagen T-Cross je mladosten, varen, praktičen, intuitiven in 'kul' avtomobil (foto: VW) VW
25. 10. 2018

Za varnost je poskrbljeno predvsem s skupno koncernsko modularno platformo MQB, ki mu je zagotovila učinkovito odvajanje uničevalnih sil med trkom, k varnosti pa pripomore tudi izčrpen nabor varnostnih in asistenčnih pripomočkov, med katerimi izstopajo Front Assist, Lane Assist in samodejno zaviranje v sili z zaznavanjem pešcev. T-Cross bo za doplačilo na voljo tudi z digitalnim kokpitom z zadnjo generacijo osempalčnega, za dotik občutljivega zaslona in aktivnim prikazom informacij.

Na sprednjem delu izstopajo žarometi, ki jih v primeru halogenskih svetilk spodaj in na straneh obdajata LED-svetilki v obliki črke L, v primeru LED-žarometov pa so dnevne luči nameščene v vrh žarometov. Bočno linijo več črt deli v različne segmente, ki ustvarijo tudi močno ramensko sekcijo na zadnjem delu, ki poudari najbolj izstopajoč oblikovni element zadka, odsevni trak, ki poteka prek celotne širine zadnjega dela in je uokvirjen v črno ploščo. Na voljo bo 12 barv karoserije, ki jih bo mogoče združevati tudi v dvobarvne kombinacije.

Volkswagen T-Cross je dolg 4,11 metra, a je po zaslugi medosne razdalje 2,56 metra tudi precej prostoren, da lahko v njem udobno sedi pet potnikov. Če potujejo brez prtljage, jim je lahko na zadnji klopi tudi bolj udobno, saj jo je mogoče vzdolžno pomikati za 14 centimetrov, s čimer se osnovna prostornina prtljažnika spreminja med 385 in 455 litri. Z delnim ali celotnim zlaganjem zadnje klopi ga je mogoče povečati na uporabnih 1.281 litrov. Za kratek čas potnikov bo sicer skrbel informacijsko-razvedrilni sistem z izčrpno povezljivostjo, za glasbene užitke pa zvočni sistem, ki ga je Volkswagen razvil v sodelovanju s hišnim dobaviteljem Beatsom.

Za pogon bodo skrbeli štirje motorji. Bencinsko ponudbo bosta zastopala  turbobencinski trivaljnik 1.0 TSI z močmi 95 in 115 'konjev' in 1,5-litrski štirivaljnik TSI z močjo 150 'konjev', na voljo pa bo tudi 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik TDI z močjo 95 'konjev'.

Volkswagen bo T-Crossa za Evropo izdeloval v španski tovarni v Navarri, kjer bo v povečanje proizvodnih zmogljivosti vložil dobro milijardo evrov in zagotovil 10-odstotno povečanje števila delovnih mest.