Volkswagen je za nastop na avtomobilski razstavi v Pekingu pripravil študijo 'admiralskega' priključno-hibridnega športnega terenca s štirikolesnim pogonom in napovedal, da bo do leta 2020 ponudbo na kitajskem trgu razširil s sedmimi novimi električnimi in priključno-hibridnimi modeli.
Kot pravijo pri Volkswagnu, s študijo T-Prime Concept GTE predstavljajo vizijo premiumskega športnega terenca, ki se ponaša s priključno-hibridnim pogonskim sklopom, štirikolesnim pogonom in ničelnimi izpusti na kakršnemkoli terenu in kot tak podaja avtomobilski pogled v novo dobo.
Prikazovalniki in komande v notranjosti do popolnoma digitalni in delujejo z zaznavanjem kretenj in glasu voznika, ter preko na dotik občutljivih zaslonov in drugih površin. T-Prime je kot prvi avtomobil opremljen z vmesnikom "Curved Interaction Area", ukrivljenim info-zabavnostnim zaslonom, ki se z ostalimi zasloni zlije v futuristični kokpit. Voznik lahko intuitivno "by wire" s sukanjem steklenega regulatorskega vretena upravlja celo 8-stopenjski samodejni menjalnik. Notranjost sicer združuje lumizinsko udobje in kombijevsko prostornost.
Vrhunska šasija omogoča ugodno kombinacijo odzivnosti športnih avtomobilov, gospodarnosti kompaktnih avtomobilov in trakcije, ki presega vse štirikolesne avtomobile, k čemur pripomore tudi priključno hibridni pogonski sklop, ki je v električnem načinu povsem neslišen in do razdalje 50 kilometrov omogoča povsem električno vožnjo z ničnimi emisijami, razpolaga pa s sistemsko močjo 280 kilovatov oziroma 381 'konj', ki mu s pospeški v 6,0 sekunde do 100 kilometrov na uro in največjo hitrostjo 224 kilometrov na uro omogoča obilico dinamike ob skromni porabi manj kot 3 litre goriva na 100 kilometrov.
Pogonski sklop sestavljajo 2-litrski turbobencinski motor z največjo močjo 185 kilovatov in navorom 370 njutonmetrov in 8-stopenjski samodejni menjalnik, v katerega je integriran elektromotor z močjo 100 kilovatov in navorom 350 njutonmetrov. Energijo črpa iz baterije s kapaciteto 14,1 kWh, ki omogoča polnjenje s polnilnikoma moči 3,6 ali 7,2 kilovata. T-Prime Concept GTE lahko voznik vozi v treh različnih načinih vožnje: električnem E-Mode, hibridnem Hybrid in najbolj odzivnem načinu GTE, ki vsi delujejo tudi v kombinaciji s štirikolesnim pogonom 4Motion.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji