Volkswagen T-Prime Concept GTE: električni nastop na Kitajskem

Volkswagen je za nastop na avtomobilski razstavi v Pekingu pripravil študijo 'admiralskega' priključno-hibridnega športnega terenca s štirikolesnim pogonom in napovedal, da bo do leta 2020 ponudbo na kitajskem trgu razširil s sedmimi novimi električnimi in priključno-hibridnimi modeli.

Volkswagen T-Prime Concept GTE: električni nastop na Kitajskem (foto: Volkswagen) Volkswagen
25. 4. 2016

Kot pravijo pri Volkswagnu, s študijo T-Prime Concept GTE predstavljajo vizijo premiumskega športnega terenca, ki se ponaša s priključno-hibridnim pogonskim sklopom, štirikolesnim pogonom in ničelnimi izpusti na kakršnemkoli terenu in kot tak podaja avtomobilski pogled v novo dobo.

Prikazovalniki in komande v notranjosti do popolnoma digitalni in delujejo z zaznavanjem kretenj in glasu voznika, ter preko na dotik občutljivih zaslonov in drugih površin. T-Prime je kot prvi avtomobil opremljen z vmesnikom "Curved Interaction Area", ukrivljenim info-zabavnostnim zaslonom, ki se z ostalimi zasloni zlije v futuristični kokpit. Voznik lahko intuitivno "by wire" s sukanjem steklenega regulatorskega vretena upravlja celo 8-stopenjski samodejni menjalnik. Notranjost sicer združuje lumizinsko udobje in kombijevsko prostornost.

Vrhunska šasija omogoča ugodno kombinacijo odzivnosti športnih avtomobilov, gospodarnosti kompaktnih avtomobilov in trakcije, ki presega vse štirikolesne avtomobile, k čemur pripomore tudi priključno hibridni pogonski sklop, ki je v električnem načinu povsem neslišen in do razdalje 50 kilometrov omogoča povsem električno vožnjo z ničnimi emisijami, razpolaga pa s sistemsko močjo 280 kilovatov oziroma 381 'konj', ki mu s pospeški v 6,0 sekunde do 100 kilometrov na uro in največjo hitrostjo 224 kilometrov na uro omogoča obilico dinamike ob skromni porabi manj kot 3 litre goriva na 100 kilometrov.

Pogonski sklop sestavljajo 2-litrski turbobencinski motor z največjo močjo 185 kilovatov in navorom 370 njutonmetrov in 8-stopenjski samodejni menjalnik, v katerega je integriran elektromotor z močjo 100 kilovatov in navorom 350 njutonmetrov. Energijo črpa iz baterije s kapaciteto 14,1 kWh, ki omogoča polnjenje s polnilnikoma moči 3,6 ali 7,2 kilovata. T-Prime Concept GTE lahko voznik vozi v treh različnih načinih vožnje: električnem E-Mode, hibridnem Hybrid in najbolj odzivnem načinu GTE, ki vsi delujejo tudi v kombinaciji s štirikolesnim pogonom 4Motion.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri