Pri Volkswagnu so se odločili, da v njihovi ponudbi (do nadaljnjega) ne bo avtomobilov s premično streho.
Volkswagnova paleta avtomobilov je svoje čase bila naklonjena tudi ljubiteljem užitkov »zgoraj brez«. Golf kabriolet je sicer uradno dočakal štiri različne generacije (na osnovi prve, tretje, četrte in šeste generacije Golfa), sledila sta Beetle kabriolet in pa Eos, katerega glavna lastnost je bila trda, pomična streha.
Največji posebnež med vsemi pa je zagotovo (bil) T-Roc Cabrio. Majhen, športni terenec brez strehe ni ravno koncept, ki bi bil, zgodovinsko gledano, kaj dosti popularen.
Na prvo žogo se ob T-Rocu spomnim le še Range Roverja Evoqa. Ampak Volkswagnu se je vse skupaj, vsaj do neke mere, obrestovalo in T-Roc je počasi prevzemal pobudo v svetu kabrioletov, kjer je moral premoč priznati le Miniju.
A tudi ta zgodba se bo končala. Iz Wolfsburga so namreč sporočili, da v novi generaciji Volkswagna T-Roca, ki bo na trg prišel prihodnje leto, različice brez strehe ne bo. Novinec, ki bo postavljen na platformo MBQ Evo, ki si jo bo delil s prihajajočimi prenovljenim Golfom, Passatom in Tiguanom.
Ob robu sejma CES v Las Vegasu je vodja razvoja znamke Kai Grunitz novinarjem povedal, da bo novi T-Roc hkrati tudi zadnji Volkswagen z motorji na notranje zgorevanje (ICE).
Ob tem je še dodal, da je trg za tovrstne, nišne avtomobile zelo majhen, saj so ob slabih 200.000 prodanih T-Rocih v Evropi, kabrioletov prodali le nekaj več kot 11.500. Glede na to, da je to vseeno dovolj za drugo mesto, je jasno, da so avtomobili »zgoraj brez« praktično nerentabilni, saj je interes kupcev enostavno premajhen. To pa so v zadnjih letih, z opuščanjem kabrioletov, pokazale tudi nekatere ostale znamke.
Preberite še: