S prenovami je po navadi tako, da se močno naslanjajo na predhodni model. Tako oblikovno kot z motorji, po navadi je več le nove tehnologije. Tokrat je Volkswagen s Tiguanom prijetno presenetil.
Če tovarne pri prenovi vse prevečkrat uporabljajo besedo novi, si jo tokratni Tiguan druge generacije resnično zasluži. Po novem je zelo dinamične in všečne oblike, k čemur pripomore tudi dejstvo, da je od predhodnika približno šest centimetrov daljši, tri centimetre širši in prav tako tri centimetre nižji. Narejen je na novi platformi, sicer že znani MQB platformi, ki si jo v koncernu deli že kar nekaj osebnih avtomobilov različnih znamk. A čeprav je platforma že uveljavljena, je Tiguan prvi križanec v skupini Volkswagen, ki stoji na njej.
Več prostora je tudi v notranjosti, kjer si lahko lastniki omislijo tudi sedem sedežev. Klop v drugi vrsti je deljiva v razmerju 40 : 60 in vzdolžno pomična, da si lahko potniki sami odrejajo prostornost – ali več prostora za noge ali več prostora v prtljažniku. Ta je od predhodnika večji za 145 litrov in v osnovi ponuja 615 litrov prostornine, če zložimo naslonjala sedežev, pa 1.655 litrov.
Kot doslej, bo tudi novi Toguan na voljo v cestni in terenski različici. Na voljo bo tudi - zaenkrat študijski - priključni hibrid. V Tiguanu bo hibridni sklop bolj kot ne enak tistemu v novem Passatu, kar pomeni 218 'konj' skupne sistemske moči, za klasično vožnjo pa bo poskrbel bencinski motor s približno 155 'konji'. Tiguan bo opremljen tudi s strešnim solarnim modulom, ki bo še dodatno polnil baterije.
Kupci bodo v novem Tiguanu sicer lahko izbirali med osmimi, po večini že znanimi motorji, z močmi od 115 do 240 'konj'. V primerjavi s predhodnikom so motorji v povprečju močnejši, a zaradi novih tehnologij in lažje gradnje (novinec je lažji za približno 50 kilogramov) varčnejši. Pri nekaterih motornih različicah celo do 24 odstotkov. V osnovi bo Tiguan na voljo z ročnim menjalnikom, vse močnejše različice pa bo mogoče naročiti tudi s samodejnim DSG-menjalnikom. Enako je s pogonom. Ta bo pri osnovnih motorjih poganjal prednji kolesi, pri preostalih pa bo na voljo tudi prenovljeni in izboljšani štirikolesni pogon.
Več o novem Tiguanu preberite v 20. številki revije Avtomagazin.
Besedilo: Sebastjan Plevnjak
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj