Volkswagen je v Namibiji končal testiranja novega Tiguana, kompaktnega SUV-a, ki bo uvrščen pod Touarega. V Afriki so opravljali še zadnja preizkušanja elektronskih sistemov in nastavitev podvozja.
Znano je že, kateri motorji bodo gnali novega Tiguana. Prav vsi bodo podprti s turbopuhali: bencinski TSI-ji bodo zmogli 110 kilovatov (150 KM), 125 kilovatov (170 KM) in 147 kilovatov (200 KM), turbodizla pa bosta dala od sebe 103 kilovate (140 KM) in 125 kilovatov (170 KM).
Kot ena največjih zanimivosti novega Tiguana bo njegov prednji del, ki bo na voljo v dveh različicah - kupci bodo glede na okus izbrali ‘Trend&Fun’ ali ‘Sport&Style’, ki se ponašata z vstopnim kotom 18 stopinj. Za bolj terensko usmerjene bo na voljo še različica Track&Field (28 stopinj vstopnega kota). Tiguanovo podvozje je spredaj sestavljeno iz McPhersonovih vzmetnih nog, trikotnih vodil in pomožnega okvirja iz aluminija, na zadku pa je štirivodilna prema.
Volkswagnov Tiguan bo imel tudi sistem Park Assist, pomočnika pri parkiranju, ki ga poznamo že iz Tourana, sistem za pomoč pri vožnjah po klancih in elektronske zapore diferenciala.
Foto: Volkswagen