Majhni avtomobili se počasi poslavljajo, najmanjših pa je še zgolj za vzorec. Odšel je tudi eden najbolj priljubljenih.
Volkswagen Up! je na trg zapeljal leta 2011. Takrat je nasledil svojega predhodnika Foxa, v dobrih 12 letih pa so jih v Evropi prodali skoraj milijon, še nekaj sto tisoč pa v južni Ameriki. Poleg različnih izvedenk, kot sta bila recimo Croos Up! ali GTI, je bila na voljo tudi električna verzija, ki je bila predstavljena dve leti po začetku prodaje. Imel je tudi dva "brata dvojčka", Seata Mii in Škodo Citigo, katerih proizvodnja pa se je končala že pred leti.
Zdaj je s tekočih trakov tovarne v Bratislavi (neuradno po poročanju portala Autocar) zapeljal še zadnji Up! in s tem končal uspešno zgodbo Volkswagnovih vstopnih modelov, ki jo je začel Lupo, nadaljeval Fox in zaključil Up! Kaj sledi? Zagotovo nekaj električnega, ugiba pa se o (logičnem) poimenovanju ID.1. A pred letom 2026 ga ne velja pričakovati.
Kdo od najmanjših je tako sploh še prisoten? Pri nas na kaj drugega kot na Hyundai i10 ne morete ravno računati, saj so se vsi najmanjši že poslovili. Morda se bo s popuščanjem okoli standarda euro 7 sprostilo nekaj mest za najmanjše, bencinske avtomobile, a resnici na ljubo, njihova era se je praktično že končala.
Preberite še: Test zimskih pnevmatik: Najdražje niso nujno najboljše
Morda vas bo zanimal tudi pogovor, ki ga vodi Borut Pahor