Volkswagen je predstavil prve konkretne podatke o novi platformi MQB (Modularer Querbaukasten – modularni prečni konstrukcijski okvir), ki bo standardizirala tehnično osnovo modelov s prečnimi motorji znamk Audi, Seat, Škoda in Volkswagen in se bo raztezala od razredov A do B.
To bo načelno pomenilo, da bi Volkswagnove modele, kot so Polo, Beetle, Golf, Scirocco, Jetta, Tiguan, Touran, Sharan, Passat in CC, ter njihove 'sorojence' iz Audija, Seata in Škode kljub različnim medosnim razdaljam, kolotekom in drugim tehničnim lastnostim lahko izdelovali na istem tekočem traku. Seveda je verjetnost, da se bo kaj takega zares zgodilo, zelo majhna.
Najočitnejša lastnost nove platforme je uniformno vpetje motorjev, ki se načelno loči le v dve večji skupini: bencinske z močmi med 60 in 150 'konji', med katerimi so tudi novi motorji z možnostjo izključitve valjev, ter dizelske z močmi med 90 in 190 'konji'.
Koncern bo hkrati menda kar za 90 odstotkov zmanjšal število različnih kombinacij motorjev in menjalnikov. Kljub temu naj to ne bi preveč vplivalo na pestrost ponudbe, saj bo platforma omogočala tudi enako vgradnjo alternativnih pogonov, od pogona na plin do hibridnih in električnih pogonskih sklopov, cenejša pa bo tudi integracija varnostnih in drugih sistemov, ki so bili doslej zaradi cene namenjeni višjim razredom.
Platforma bo Volkswagnu poleg proizvodnje velikoserijskih olajšala in pocenila tudi izdelovanje maloserijskih modelov ter njihovo prilagoditev pričakovanjem posameznih trgov.