Volkswagnov "Dieselgate" se še zapleta

24. 9. 2015
Deli
Volkswagnov "Dieselgate" se še zapleta (foto: Volkswagen)
Volkswagen

Po odstopu prvega moža koncerna Volkswagen se zgodba še naprej zapleta.

Nemški prometni minister Alexander Dobrindt je danes povedal, da naj bi Volkswagen pri uradnih meritvah izpušnih plinov tudi v Evropi uporabljal enake prijeme, kot v ZDA. Poleg že omenjenega dvolitrskega štrivaljnega TDIja naj bi se enako dogajalo tudi pri 1,6-litrskem TDIju. Motorji, ki naj bi imeli programsko opremo, ki umetno niža emisije dušikovih oksidov pri laboratorijskih preizkusih, so vgrajeni v precej Audijevih, Škodinih in Seatovih modelov letnika 2009 do 2013.

V Franciji so medtem napovedali naključne preizkuse dizelskih modelov vseh znamk, v Italiji afero preiskuje tožilstvo, polek Winterkorna (tega naj bi jutri zamenjal Porshejev prvi mož Muller) pa naj bi se poslovila še vsaj Ulrich Hackenberg in Wolfgang Hatz (člana uprave Audija in Porcheja, zadložena za razvoj, Hackenberg je bil pred tem zadolžen za razvoj pri Volkswagnu), pa tudi šef VW v ZDA, ki naj bi ga zamenjal Winfried Vahland, ki je doslej zelu uspešno vodil Škodo. Videti je, da bodo v koncernu Volkswagen v odogovr na krizo zamenjali večino vodilnih, ki so bili zadolženi za razvolj novih modelov in tehnologij.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol