Volkswagnovi vajenci bodo na Vrbsko jezero pripeljali prvega elektrificiranega Golfa GTI

Na letošnje srečanje Golfov GTI ob Vrbskem jezeru bodo spet prišli vajenci Volkswagnovih poklicnih šol iz Wolfsburga in Saške, ki so pripravili dve interpretaciji Golfa: hibridni Golf GTI First Decade in predelani Golf GTE Variant impulsE.

Volkswagnovi vajenci bodo na Vrbsko jezero pripeljali prvega elektrificiranega Golfa GTI (foto: Volkswagen) Volkswagen
24. 5. 2017

Wolfsburški vajenci so v Golfu GTI First Decade so združili 410-'konjski' bencinski štirivaljnik, ki poganja prednji kolesi, in 12-kilovatni elektromotor, ki se napaja z elektriko napetosti 48 voltov in poganja zadnji kolesi. Oba motorja lahko delujeta v sodelovanju, lahko pa tudi posamično, zato lahko Golf GTI First Decade vozi s prednjim, zadnjim ali štirikolesnim pogonom.

Popolnoma električni pogon sicer ne omogoča prav velikih razdalj, a dve bateriji v zadku, ki se polnita tudi z rekuperacijo zavorne energije, omogočata predvsem tiho in čisto vožnjo v urbanem okolju in med parkirnimi manevri. Štirikolesni pogon seveda pride prav na bolj grobi podlagi. Načine vožnje je sicer mogoče izbirati preko tabličnega računalnika, ki je z avtomobilskim sistemom povezan preko Mirror Linka.

Še nekaj o dodatku First Decade v imenu avtomobila: vajenci so z njim hoteli opozoriti, da so na njihov šoli predelali že deseti Golf GTI.

Vajenci iz Zwickaua, Dresdna in Chemnitza so skupaj pripravili svojo različico Golfa GTE Varianta, ki so mu dodali vzdevek 'impulsE'.  Njegov najbolj izrazit del je prototipna baterija, ki so ji kapaciteto z 8,8 povečali na 16,8 kWh, s tem pa podvojili električni doseg. Avtomobil vzbuja pozornost tudi s petbarvno shemo na karoseriji ter z motornim pokrovom, v katerega so vgradili dodatne reže za hlajenje motorja.