Volvo 40.1 in 40.2 kot napoved drzne prihodnosti švedske znamke

19. 5. 2016
Deli

Volvo je predstavil študiji 40.1 in 40.2, s katerima se švedska pomika v bolj drzno novo usmeritev in hkrati uradno predstavlja svojo strategijo majhnih globalnih avtomobilov.

Obe študiji napovedujeta Volvovo novo vrsto premiumskih majhnih avtomobilov, ki kombinirajo drzne oblike zunanjosti in notranjosti z vsestransko povezljivostjo, elektrifikacijo in tehnologijami za avtonomno vožnjo avtomobilov.

Zasnovali so ju na Volvovi novi platformi Compact Modular Architecture (CMA, kompaktna modularna arhitektura), ki so jo razvili prav za majhne avtomobile, oblikovalcem in inženirjem pa bo omogočila raziskovanje drznih novih smeri. Kot je povedal Volvov podpredsednik za oblikovanje Thomas Ingenlath, ima vsak predstavnik njihove avtomobilske družine svoj značaj, platforma CMA pa jim je omogočila, da so v študiji zajeli nekaj posebnega in mladostnega, s čimer izstopata v množici.

Platforma CMA bo majhnemu globalnemu avtomobilu omogočila tudi vgradnjo zelo različnih pogonskih sklopov, saj bo poleg tri- in štirivaljnih motorjev na notranje izgorevanje na voljo tudi z baterijskim električnim pogonom in različicami priključno hibridnega pogona Twin Engine. Alternativni pogoni sicer ustrezajo usmeritvi švedske znamke, ki bi rada elektrificirala celotno modelno paleto, načrtujejo pa, da bo do leta 2025 po vsem svetu prodala vsaj milijon avtomobilov z električnim ali hibridnim pogonom.

Prvi novi avtomobil iz serije 40 bo na ceste predvidoma zapeljal konec leta 2017, seveda pa bo igral pomembno vlogo v Volvovem prodoru v nižje avtomobilske razrede. Hkrati bo tudi bistveni element v procesu revitalizacije švedske avtomobilske znamke, ki že kaže pozitivne rezultate, srednjeročno pa naj bi se odrazila v porastu prodaje za dobro tretjino na vsaj 800.000 avtomobilov letno.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"