Volvo Cars je lansko leto zabeležil rekordno prodajo svojih modelov. Prodali so natanko 571.577 avtomobilov in s tem prodajo v svetovnem merilu povečali za sedem odstotkov.
Najbolj uspešno, za kar 20,9 odstotka, so prodajo povečali na azijsko-tihomorskem področju, kjer je tudi njihov največji trg Kitajska, v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki so zabeležili 3,3-odstotno rast, na ameriških trgih pa 0,7-odstotno rast prodaje.
Najbolj uspešen je bil marca predstavljeni športni terenec Volvo XC60, ki je lani doživel generacijsko prenovo, uspešna pa je bila tudi serija 90, v kateri so Volvi S90, V90 in V90 Cross Country. Omeniti velja še, da so vsi omenjeni modeli nastali na novi Volvovi modularni platformi SPA, ki jo je mogoče prilagajati precej različnim avtomobilom. Na njej je nastal tudi novi predstavnik razreda majhnih športnih terencev Volvo XC40, ki je bil predstavljen septembra, zato v prodajnih številkah še ni mogel doseči omembe vrednega deleža, drugače pa bi lahko bilo letos. Volvo je skupaj z njim sicer predstavil tudi novo storitev Care by Volvo, s katero so precej poenostavili lastništvo avtomobila.
Volvo je v letošnjem letu napovedal, da bo od leta 2019 vsak novi Volvo poleg motorja na notranje izgorevanje imel vgrajen tudi elektromotor, podznamko Polestar pa so povsem elektrificirali.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj