Z modelnim letom 2017 je Volvo v svoj priključno-hibridno ponudbo vključi šibkejši dizelski hibrid Volvo V60 D5 Twin Engine.
Z njim bi radi ugodili predvsem poslovnežem, ki si želijo hibridnega avtomobila z nizkimi izpusti, a jim moč ni talko pomembna kot cena. V njegovem osrčju je v bistvu enak turbodizelski petvaljnik z elektromotorjem kot v močnejši različici, a so mu s posegi v upravljanje zmanjšali moč, tako da namesto 220 razvija "le" 163 'konj'.
LItij-ionska baterija je tudi ostala enaka, kar pomeni da V60 D5 Twin Engine - tako kot močnejši D6 Twin Engine - zgolj na elektriko lahko po evropskih merilih NEDC prevozi do 52 kilometrov, kar v skladu z bolj realnimi ameriškimi merili EPA pomeni okrog 37 kilometrov. Tudi izpusti ostajajo enaki, se pravi 48 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?