Volvo le še s štirivaljnimi motorji

Volvo bo v frakfurtu predstavil, jeseni pa že ponudil temeljito prenovljeno paleto motorjev.

26. 8. 2013

Paleto bodo sestavljali tudi trije povsem novi dvolitrski motorji Drive-E zaradi katerih bodo dosedanji motorji T6 (šestvaljnik) in T5 (petvaljnik) postali le še štirivaljniki.

Z njimi obljubljajo povsem nove razsežnosti njihovih motorjev, pri čemer se zmanjšano število valjev oziroma zniževanje prostornin (downsizing) naj ne bi poznalo. Zasluge za to gredo predvsem novim tehnologijam, in kombinaciji kompresorja in turbo puhala. Dizelski se bodo ponašali z močmi od 120 do 230 'konj', bencinski pa od 140 do 306 'konj'.

Prvi bodo z novimi motorji opremljeni modeli S60, V60 in XC60 (pa tudi prihajajoči V70, XC70 in S80) in sicer  s turbobencinskim motorjema T6 (306 'konj'), prav tako bencinskim T5 (245 'konj') in turbodizelskim D4 s 181 'konji'. Hkrati so motorjem namenili prenovljeni šeststopenjski ročni ali povsem novi osemstopenjski samodejni menjalnik.

Dizelski motorji se bodo ponašali s tehnologijo i-Art, pri čemer bo tehnologija vseskozi nadzorovala in po potrebi prilagajala vbrizg goriva v vsak valj posebej. Doslej je nadzor potekal zgolj preko enega tipala tlaka. Hkrati bodo na 2.500 barov zvišali pritisk tlaka skupnega voda, po zaslugi tehnologije I-Art pa se v posamezno šobo vbrizga idealna količina goriva med vsakim ciklom zgorevanja.

Pomembna lastnost novih motorjev pa je tudi pripravljenost na elektrifikacijo. Motorji Drive-E bodo nanjo pripravljeni s ključnimi komponentami že od začetka, hkrati pa bodo kompaktne dimenzije štirivaljnih motorjev omogočale, da bo električni motor lahko vgrajen v prednjem ali zadnjem delu vozila. Posledično bo baterijam namenjen celotni osrednji del avtomobila.