Volvo je septembra lani nekoliko upočasnil svoje elektrifikacijske načrte, kar se danes zdi zelo preudarna odločitev. Prodajne številke so namreč slabe.
Najnovejši podatki o prodajnih rezultatih kažejo, da so registracije popolnoma električnih vozil Volvo padle za skoraj tretjino. Če je Volvo do lanskega septembra načrtoval postati izključno električna znamka do leta 2030, je zdaj jasno, da se to ne bo zgodilo.
V aprilu je Volvo prodal 11.697 električnih vozil, kar pomeni 32-odstoten padec v primerjavi z aprilom lani, ko je prodal 17.090 električnih vozil. Prodaja priključnih hibridov se je rahlo povečala za 2 odstotka na 14.688 enot, medtem ko so blagi hibridi in klasični bencinski ter dizelski modeli zabeležili 5-odstoten padec.
Skupna prodaja elektrificiranih modelov se je zmanjšala za 16 odstotkov, celotna prodaja vseh pogonskih sklopov pa je v aprilu znašala 65.838 vozil, kar je 11 odstotkov manj kot v enakem obdobju lani. Slab april je vplival tudi na četrtletne številke: prodaja električnih modelov je bila v prvem četrtletju nižja za 6 odstotkov, od januarja do aprila pa za 7 odstotkov.