Volvo je uspešno opravil prvi praktični preizkus cestnega vlaka, ki ga razvija v okviru projekta SARTRE in naj bi vsakdanje uporabno obliko dobil že jeseni.
Testna flota je vključevala vodilni tovornjak in tri avtomobile, ki so se vključevali v konvoj, in takrat ko so sledili tovornjaku, vozili popolnoma samostojno. Opremljeni so bili z navigacijskimi sistemi ter radijskimi oddajniki in sprejemniki, s katerimi so komunicirali z vodilnim vozilom in mu sledili.
Ko se je takšen konvoj približal odcepu, kjer naj bi določeni avtomobil zapustil vlak, je njegov voznik le prevzel nadzor nad njim in samostojno odpeljal iz kolone, avtomobil za njim pa je samodejno zapolnil nastalo vrzel v koloni.
Poleg voznikove razbremenitve bi menda takšni konvoji pripomogli tudi k do 20-odstotnemu zmanjšanju goriva, saj bi si bili avtomobili blizu, s tem pa bi se zmanjšal tudi njihov zračni upor. Sistem bi navsezadnje omogočil tudi smotrno izrabo avtocestnih zmogljivosti. Od takšnih cestnih vlakov naj bi imeli največ koristi predvsem tisti, ki na poti v službo vsak dan prevozijo dolge avtocestne razdalje. Raziskovalci naj bi sicer konvoju v prihodnji fazi priključili vsaj še en avtomobil, pozneje pa naj bi njihovo število še naraslo.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj