Volvo v maju bolje kot Evropa

Volvo Cars v maju z boljšo prodajo kot celotni evropski avtomobilski trg.

20. 6. 2014

Zadnje poročilo združenja ACEA (European Automobile Manufacturers' Association) namreč kaže, da je celotno evropsko tržišče zrastlo za 4,3 %, Volvo pa kar 14,1 %, zaradi česar je najhitreje rastoča evropska premium blagovna znamka.

Najbolj uspešen je Volvo seveda na Švedskem, pozitivno rast prodaje pa ej zabeležil tudi v Veliki Britaniji, na Nizozemskem in v Španiji. Volvo Cars je vodilen pri razvoju trga prvih petih mesecev leta pri registracijah z 9,6 % rastjo proti 6,6 % za celoten trg. Samo v maju se je za avto znamke Volvo v Evropi odločilo 21.854 kupcev (v letu 2013 19.154), v celotnem letošnjem letu pa 101.903 kupcev (v letu 2013 92.962).

Najpogostejša izbira je Volvo XC60, sledijo pa XC70, V40 in V60.