Dvosedi MX-5 praznuje dvajset let, zato so pri Mazdi pripravili posebno različico, ki razvaja z bogato opremo.
Dvajset let celo v hitro razvijajoči avtomobilski industriji ni veliko. Presenetljivo pa je, da so pri Mazdi v 20 letih predstavili le tri generacije uživaškega MX-5. To pa nedvomno kaže na to, da so s tem razmeroma poceni uživaškim dvosedom zadeli v polno, saj so s prodajnimi številkami še vedno zadovoljni.
Seveda ne smemo gledati prodajnih številk v absolutnih številkah, saj je MX-5 (ali Miata v ZDA, na Japonskem in še na nekaterih trgih) nišni model. A vendar je tehnični direktor Keniči Jamamoto na pobudo ameriškega novinarja Boba Halla izoblikoval osnovo za dvosedežnika, ki še dandanes postavlja v prvo vrsto užitek (ali prvinskost) v vožnji.
Mazda MX-5 20th Anniversary hoče opozoriti na dve desetleji, zato so roadsterja z 1, 8-litrskim motorjem (93 kW/126 KM), mehko streho in posebno barvo karoserije (rdeča, bela, modra) še dodatno opremili. Meglenke, usnje na volanskem obroču in prestavni ročici, 17-palčna aluminijasta platišča, vzglavniki v barvi vozila, posebne obloge pragov in samosvoji tepihi, nekaj dodatnega kroma in prečna vez med zgornjim vpetjem obes prednjih koles še nadgradijo sicer že tako bogate opreme (servovolan, električni pomik stekel, samodejna ključavnica, radio s šestimi zvočniki, štiri varnostne blazine, sistem za nadzor stabilnosti DSC, . . ). za MX-5 1.8i 20th Anniversary hočejo 19.890 evrov, sicer pa si lahko omislite MX-5 od 19.790 (1.8i Emotion) do 29.090 (2.0i Roadster Coupe Revolution).