Volkswagen z novo študijo Golf TDI Hybrid kombinira turbodizelski motor, elektromotor in 7-stopenjski DSG menjalnik.
Študija za 100 kilometrov vožnje porabi le 3, 4 l dizelskega goriva. Golf TDI Hybrid lahko poganja bodisi samo motor z notranjim zgorevanjem (3-valjni dizelski motor z gibno prostornino 1, 2 l, vbrizgavanjem goriva preko skupnega voda (common rail) in prilagodljivo turbinsko geometrijo, moči 55 kW (75 KM) pri 4.000 1/min in 180 Nm) bodisi varčna kombinacija dizelskega in elektromotorja (20 kW (27 KM) in 140 Nm). Prav tako pa je možna tudi vožnja brez emisij škodljivih izpušnih plinov, z izključenim motorjem TDI, tj. samo z elektromotorjem.
V Golfu TDI Hybrid 45 kilogramov težka baterija NiMH, ki je nameščena v dnu prtljažnika, elektromotor napaja z 202 V in proizvaja 1, 3 kilovatne ure. Za prenos moči na sprednji kolesi skrbi 7-stopenjski menjalnik DSG. Pri mestni vožnji avtomatski program start/stop pri ustavljanju izključi dizelski motor. V primerjavi s serijskim modelom sta tako notranjost kot tudi zunanjost Golfa TDI Hybrid, ki je lakiran v novi, živo modri barvi, spremenjeni. Na zunaj pogled pritegne predvsem individualno zasnovana mreža hladilnika, ki ima zaradi boljše aerodinamike minimiran premer odprtin za dovajanje zraka.
Pri Volkswagnu so pri razvoju tega hibridnega vozila uspeli znižati emisijo CO2 pod 90 g/km.
Foto: Volkswagen in MR
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj