Vuhl 05 - drugi del

5. 7. 2013
Deli

Če ste prebrali začetek naše zgodbe o Vuhlu, potem morate prebrati tudi nadaljevanje. Sedaj ponujamo uradne podatke, predvsem 3,7-sekundni pospešek do 100 km/h s stoječega starta in 285 km/h največje hitrosti. 

Čeprav smo namigovali, da bo Vuhl 05 najbrž imel šestvaljni motor, so se raje odločili za šibkejšega, a zato tudi lažjega. Za monokokom s samo 78 kilogrami so vgradili Fordov dvolitrski prisilno polnjeni štirivaljni motor EcoBoost s kar 285 'konji' in 420 Nm največjega navora, kar v teoriji pomeni kar 400 'konjev' na tono mase. Da, prav ste prebrali, Wuhl ima samo 695 kilogramov, kar ga z lahkoto postavlja od bok KTM-u X-Bowu in Arielu Atomu. In zabava, tudi zaradi zadnjega pogona, se lahko prične!

V 3,718 metra dolgem, 1,876 metra širokem in le 1,120 metra visokem dvosedu dobimo še ročni 6-stopenjski ročni menjalnik, pod plastičnim ogrodjem (za doplačilo dobite tudi ogrodje iz ogljikovih vlaken) pa se skrivajo 17- (spredaj) oziroma 18-palčna platišča (zadaj), ki skrivajo še 310-milimetrske zavorne kolute spredaj in 280-milimetrske zadaj.

Vas zanima še cena? Za 55 tisoč angleških funtov (dobrih 64 tisoč evrov), seveda brez davka in prevoznih stroškov (ladja!), bo lahko vaš. Le do jeseni počakajte ...