Vuhl 05 - drugi del

5. 7. 2013
Deli

Če ste prebrali začetek naše zgodbe o Vuhlu, potem morate prebrati tudi nadaljevanje. Sedaj ponujamo uradne podatke, predvsem 3,7-sekundni pospešek do 100 km/h s stoječega starta in 285 km/h največje hitrosti. 

Čeprav smo namigovali, da bo Vuhl 05 najbrž imel šestvaljni motor, so se raje odločili za šibkejšega, a zato tudi lažjega. Za monokokom s samo 78 kilogrami so vgradili Fordov dvolitrski prisilno polnjeni štirivaljni motor EcoBoost s kar 285 'konji' in 420 Nm največjega navora, kar v teoriji pomeni kar 400 'konjev' na tono mase. Da, prav ste prebrali, Wuhl ima samo 695 kilogramov, kar ga z lahkoto postavlja od bok KTM-u X-Bowu in Arielu Atomu. In zabava, tudi zaradi zadnjega pogona, se lahko prične!

V 3,718 metra dolgem, 1,876 metra širokem in le 1,120 metra visokem dvosedu dobimo še ročni 6-stopenjski ročni menjalnik, pod plastičnim ogrodjem (za doplačilo dobite tudi ogrodje iz ogljikovih vlaken) pa se skrivajo 17- (spredaj) oziroma 18-palčna platišča (zadaj), ki skrivajo še 310-milimetrske zavorne kolute spredaj in 280-milimetrske zadaj.

Vas zanima še cena? Za 55 tisoč angleških funtov (dobrih 64 tisoč evrov), seveda brez davka in prevoznih stroškov (ladja!), bo lahko vaš. Le do jeseni počakajte ...    

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol