XC60 zavira sam

Po več kot letu dni razkazovanja konceptnega Volva XC60 bo v Ženevi svetovna premiera Volvovega najmanjšega SUV-a.

2. 3. 2008

Volvo je pred salonom pokazal le nekaj fotografij novinca (in nam dovolil, da jih objavimo), predsednik Volvo Carsa Fredrik Arp pa je zanj dejal, da je to najlepši in najvarnejši Volvo vseh časov. Križanec vsebuje elemente švedskih XC-jev in športne linije kupeja.

Steve Martin, človek, ki je pri Volvu odgovoren za oblike, za novinca pravi, da je razpoznaven že z velike razdalje: »Medtem ko ste prej Volva prepoznali na 100 metrov, boste tega s še enkrat večje razdalje.« Najpomembnejša varnostna novost v XC60 (in kasneje tudi v drugih Volvih) je sistem City Safety, ki preprečuje trke pri majhnih hitrostih, saj avtomobil, ki ‘začuti’ nevarnost, da se zaleti v drugo vozilo, Volva XC60 samodejno ustavi.

Volvov novi SUV bo v prodajne salone zapeljal jeseni, o cenah ni še nič znanega, lahko pa si predstavljate, da ne bo najcenejši SUV, saj švedski tržniki z njim merijo predvsem na ljudi, ki imajo velike zahteve glede oblik, statusa znamke in zahtevajo napredno tehniko. Na izbiro bodo trije motorji: turbinsko polnjeni T6, ki ga poznamo že iz XC70 z 285 ‘konji’ in dve različici turbodizelskega D5. Prva ima 185, druga pa 163 ‘konjev’. XC60 bo serijsko opremljen s štirikolesnim pogonom, prihodnje leto pa bo Volvo na cenike uvrstil tudi različico s prednjim pogonom in 2, 4-litrskim dizlom s 163 ‘konji’.

Letno nameravajo prodati več kot 50 tisoč malih XC-jev, proizvajali pa ga bodo v Belgiji.