Do 100 km/h pospeši v manj kot treh sekundah. Večje težave pa ima z ustavljanjem.
Kitajski proizvajalci nas navdušujejo z izjemnimi specifikacijami svojih električnih vozil, a šele realni preizkusi razkrijejo njihove resnične zmogljivosti. Xiaomi SU7, električni avtomobil z obljubljenimi 663 konjskimi močmi in pospeškom od 0 do 100 km/h v le 2,8 sekunde, je naletel na kritike zaradi zavornega sistema.
Xiaomi SU7 Max, ki tehta okoli 2.000 kg, ima po poročanju portala Autopian precej skromne zavorne ploščice. Te so celo manjše od tistih pri družinskem SUV-ju Honda CR-V, medtem ko konkurenčni Porsche Taycan Turbo GT uporablja veliko večje in kakovostnejše zavorne diske ter čeljusti.
Pojavili so se videoposnetki z dirkališč, ki prikazujejo nezgode modela SU7 Max zaradi pregrevanja in odpovedi zavor. Na primer, kitajski vplivnež je med vožnjo na dirkališču Tianma v Šanghaju naletel na odpoved zavor med zaviranjem v ovinek, kar je povzročilo trčenje v zaščitni zid iz pnevmatik.
Po samo petih krogih na dirkališču so se zavore pregrele, majhne zavorne ploščice pa so bile popolnoma obrabljene. Drug vplivnež je imel podobno izkušnjo, ko je ob trčenju v zaščitno ograjo ugotovil, da se zračne blazine niso sprožile.
Xiaomi je priznal, da zavorni sistem modela SU7 Max ni prilagojen za vožnjo po dirkališčih. V izjavi so zapisali: "Xiaomi SU7 Max je luksuzno vozilo visokih zmogljivosti, zasnovano za cestno uporabo. Prosimo, da ga ne uporabljate za ekstremno vožnjo na dirkališčih."
Vozilo uporablja ekološko prijazne zavorne ploščice NAO (Non-Asbestos Organic), ki so tišje in manj obrabljajo zavorne diske. Vendar imajo te ploščice slabšo učinkovitost pri visokih temperaturah in zahtevajo pogostejšo menjavo.
Ko je Xiaomi z modelom SU7 Ultra postavil rekord za električna vozila na dirkališču Nürburgring, je uporabil posebno različico z izboljšanimi zavorami in diski. To znova poudarja, da standardni SU7 Max ni namenjen dirkalnim pogojem.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj