Novi rekorder na Nürburgringu je s prestola vrgel tako Taycana kot Nevero. Nikoli pa ne uganete, iz kje prihaja

11. 6. 2025 | Gregor Žvab

Čeprav so razlike majhne pa je nekaj jasno - imamo novega kralja!

Kitajski tehnološki velikan Xiaomi, sicer najbolj znan po pametnih telefonih, uspešno vstopa tudi v svet avtomobilizma. Njihov prvi avtomobil, Xiaomi SU7, je že dobil vrhunsko različico Ultra, ki postavlja nova merila med električnimi superlimuzinami.

Po lanski testni vožnji prototipa na slovitem dirkališču Nürburgring, kjer je SU7 Ultra postavil čas 6 minut in 46,8 sekunde, so pri Xiaomiju obljubili, da bodo s serijskim modelom znova izzvali "Zeleni pekel".

Serijski SU7 Ultra se sicer ni povsem približal prototipnemu času, a je kljub temu dosegel impresivnih 7 minut in 4,95 sekunde. S tem je prehitel Porsche Taycana Turbo GT, ki je progo prevozil v 7 minutah in 7,55 sekunde, in celo Rimac Nevero, ki je krog zaključila v 7 minutah in 5,29 sekunde.

Ljubljana ostala brez svoje edine Michelinove zvezdice

Čeprav rekord dirkalnika Mercedes-AMG One med serijskimi vozili (6 minut in 29 sekund) ostaja nedotaknjen, Xiaomi z dosežkom na dolgi konfiguraciji Nürburgringa (20,8 km) dokazuje, da njihova električna superlimuzina spada v sam vrh svetovne avtomobilske industrije.

Najhitrejša serijska limuzina na svetu

Še bolj osupljivo je, da je SU7 Ultra na progi dosegel hitrost kar 346 km/h, s čimer je postal najhitrejša serijska limuzina, ne glede na pogon. Prejšnji rekord je držal Maserati Ghibli 334 Ultima z najvišjo hitrostjo 334 km/h.

Xiaomi zatrjuje, da bi SU7 Ultra na daljših ravninah lahko presegel celo 350 km/h.

Novi rekorder na Nürburgringu je s prestola vrgel tako Taycana kot Nevero. Nikoli pa ne uganete, iz kje prihaja
Xiaomi

Tehnične značilnosti SU7 Ultra

Model, ki se je podal na Nürburgring, je bil sicer opremljen z opcijskim dirkaškim paketom, ki je na voljo tudi kupcem, zato ga še vedno štejemo med serijska vozila.

Električna limuzina poganjajo trije elektromotorji s skupno močjo 1.123 kilovatov (1.527 KM). Pospešek od 0 do 100 km/h znaša osupljivih 1,98 sekunde. Vozilo meri 5,11 metra v dolžino, njegova masa pa znaša 2.360 kilogramov, kar ga uvršča med večja in težja vozila v tem segmentu.

Prodaja modela SU7 Ultra se je na Kitajskem začela konec februarja, osnovna cena pa znaša približno 529.900 juanov (okoli 74.000 evrov).

Novi rekorder na Nürburgringu je s prestola vrgel tako Taycana kot Nevero. Nikoli pa ne uganete, iz kje prihaja
Xiaomi

Novi igralec v elitni druščini

S tem dosežkom Xiaomi SU7 Ultra ni le vstopil med elitne električne limuzine, ampak je tudi presegel številne uveljavljene evropske in svetovne tekmece. Ob dejstvu, da gre za Xiaomijev prvi avtomobil, to dosežek postavlja še v bolj impresivno luč.

S svojim tehnološkim znanjem in inovativnim pristopom Xiaomi napoveduje resno konkurenco v segmentu zmogljivih električnih vozil, kjer smo bili doslej vajeni predvsem imen, kot so Porsche, Tesla, Rimac in Lucid.

Novo v Sloveniji: Fiat Grande Panda – Lomastenje se je začelo