Težave so tako velike, da so psihično in fizično povsem "uničile" izvršnega direktorja, ki se je sedaj javno izpovedal.
10. maja je ustanovitelj, predsednik in izvršni direktor Xiaomi, Lei Jun, objavil iskreno sporočilo na kitajskem družbenem omrežju Weibo, v katerem je razkril, da je za podjetjem najbolj zahtevno obdobje od njegove ustanovitve. Po njegovih besedah se je v zadnjem mesecu počutil izčrpanega – psihično in fizično, zato je odpovedal sestanke, preložil poslovna potovanja in se začasno umaknil iz javnosti.
»Zadnji mesec je bil zame najtežji od ustanovitve Xiaomija. Vse je bilo preveč – odpovedoval sem sestanke, prestavljal potovanja in se umaknil s spleta. Ta tišina pa mi je dala čas za razmislek in spoznanja,« je zapisal Lei Jun.
Afera z zmogljivostjo modela SU7 Ultra
Xiaomi je pred kratkim doživel močan val kritik zaradi posodobitve programske opreme, ki je omejila največjo moč električnega modela SU7 Ultra iz obljubljenih 1.548 KM na približno 900 KM v običajnih voznih pogojih. Polna zmogljivost bi bila dostopna le z opravljeno vožnjo na dirkališču v posebnem "Ranking Mode" načinu.
Podjetje je spremembo utemeljilo z varnostnimi razlogi, a je zaradi negativnih odzivov posodobitev preklicalo ter obljubilo večjo transparentnost pri prihodnjih spremembah programske opreme.
Očitek glede karbonskega pokrova motorja
Dodatno negodovanje so sprožile tudi navedbe o dvojno kanalnem pokrovu motorja iz ogljikovih vlaken, ki naj bi, kot so trdili nekateri kupci, imel pretirano oglaševano funkcionalnost. Xiaomi je priznal, da pokrov v resnici omogoča le 1,2 kg zmanjšanje teže, zato je ponudil rešitev:
- Kupci, ki avtomobila še niso prevzeli, se lahko odločijo za standardni pokrov,
- Obstoječi lastniki bodo kot kompenzacijo prejeli 20.000 točk zvestobe, kar ustreza približno 2.570 evrom.
Tragedija na cesti: trije mrtvi v nesreči modela SU7
Zaskrbljenost zaradi varnosti modela SU7 se je še poglobila po smrtni nesreči 29. marca v provinci Anhui. Po poročanju lokalnih medijev je vozilo trčilo v ograjo na avtocesti in zagorelo, umrle so tri osebe. Po nesreči so se pojavili dvomi o učinkovitosti vozniških opozoril, sistemu zaklepanja vrat in varnosti baterijskega sklopa.
Dan po nesreči je Lei Jun na svojem profilu objavil kratek videoposnetek, kar je sprožilo ugibanja o njegovem nadaljnjem umiku iz javnosti.
Xiaomi pred velikim izzivom: zaupanje kupcev in prihodnost električnega avtomobila
Ob vse večjih pritiskih na podjetje in osebno vodstvo, predstavlja izjava Lei Juna tudi osebno priznanje, kako težko je voditi tehnološko podjetje na vrhuncu izzivov. V prihodnjih mesecih bo ključno, kako bo Xiaom, odgovoril na varnostne pomisleke, okrepil zaupanje uporabnikov, in zagotovil transparentnost glede funkcionalnosti in zmogljivosti svojih vozil.