Predstavili so ga včeraj, do danes pa prejeli že več kot 280.000 naročil

27. 6. 2025 | Gregor Žvab

Izvršni direktor proizvajalca pravi, da bo povpraševanje kar trikrat večje, kot pri prvem modelu.

Xiaomi je v Pekingu predstavil svoj drugi električni model – SUV YU7, ki je že takoj po predstavitvi požel neverjeten prodajni uspeh. V samo treh minutah po začetku spletne prodaje so Kitajci prejeli 200.000 naročil, kar jasno kaže na izjemno povpraševanje po tem vozilu.

Xiaomi YU7
Xiaomi

Agresivna cena in neposreden napad na Teslin Model Y

Osnovna različica YU7 z dosegom 830 kilometrov po kitajskem standardu CLTC stane 253.500 juanov, kar je približno 32.800 evrov. S tem Xiaomi cenejši za okoli 1.400 evrov od Tesle Model Y, ki se na Kitajskem začne pri 263.500 juanih. Kupci lahko vozilo rezervirajo z vračljivim pologomv višini 700 evrov, za takojšnjo potrditev naročila pa s pologom 2.800 evrov.

Xiaomijev izvršni direktor Lei Jun pričakuje, da bo povpraševanje po YU7 trikrat večje kot pri lanskem modelu SU7, kjer so lani v manj kot pol ure prejeli 50.000 naročil. Do danes so dobavili že več kot 272.000 vozil SU7.

Kako nastane vročinski val?
Xiaomi YU7
Xiaomi

Tri različice, vse z izjemno zmogljivostjo

Xiaomi YU7 bo na voljo v treh paketih opreme: Standard, Pro in Max, z razponom cen med 32.800 in 42.700 evrov.

  • Standard: pogon na zadnja kolesa, najdaljši doseg – 830 km, baterija 96,3 kWh (LFP), moč 235 kilovatov (315 KM), pospešek 0–100 km/h v 5,88 sekunde, cena 32.800 evrov.
  • Pro: štirikolesni pogon, dva motorja (235 kW zadaj + 130 kW spredaj), skupna moč 365 kilovatov (489 KM), baterija ostaja 96,3 kWh, doseg 770 km, cena 36.200 evrov.
  • Max: dva motorja (338 kW zadaj + 220 kW spredaj), skupna moč 508 kilovatov (681 KM), navor 866 Nm, pospešek 0–100 km/h v 3,23 sekunde, baterija 101,7 kWh (NMC), doseg 760 km, cena 42.700 evrov.
Xiaomi YU7
Xiaomi

Tehnološko napreden SUV s hitro polnilno tehnologijo

YU7 temelji na platformi Modena in meri 4999 mm v dolžino, 1996 mm v širino in 1608 mm v višino, z medosno razdaljo 3.000 mm. Gre za petvratni SUV s petimi sedeži, ki uporablja 800-voltno arhitekturo in lastno razvita motorja V6S Plus, ki se vrtita do 22.000 vrtljajev na minuto.

Sistem omogoča polnjenje z močjo do 528 kilovatov, kar pomeni, da se baterija od 10 do 80 odstotkov napolni v 12 minutah, za 620 kilometrov dosega pa je dovolj le 15 minut polnjenja.

Ali Model Y izgublja tla pod nogami?

Xiaomi YU7 neposredno cilja na Teslin Model Y, ki pa na kitajskem trgu izgublja zagonprodaja je v letu 2025 padla za 24 odstotkov (od januarja do maja) v primerjavi z enakim obdobjem lani. Xiaomi se na trgu spopada tudi z drugimi domačimi tekmeci, kot so BYD Sealion 07, Zeekr 7X, Onvo L60 in Xpeng G7.

Nova kitajska avtomobilska znamka v zavetju čaka na globalni prodor