Izvršni direktor proizvajalca pravi, da bo povpraševanje kar trikrat večje, kot pri prvem modelu.
Xiaomi je v Pekingu predstavil svoj drugi električni model – SUV YU7, ki je že takoj po predstavitvi požel neverjeten prodajni uspeh. V samo treh minutah po začetku spletne prodaje so Kitajci prejeli 200.000 naročil, kar jasno kaže na izjemno povpraševanje po tem vozilu.
Agresivna cena in neposreden napad na Teslin Model Y
Osnovna različica YU7 z dosegom 830 kilometrov po kitajskem standardu CLTC stane 253.500 juanov, kar je približno 32.800 evrov. S tem Xiaomi cenejši za okoli 1.400 evrov od Tesle Model Y, ki se na Kitajskem začne pri 263.500 juanih. Kupci lahko vozilo rezervirajo z vračljivim pologomv višini 700 evrov, za takojšnjo potrditev naročila pa s pologom 2.800 evrov.
Xiaomijev izvršni direktor Lei Jun pričakuje, da bo povpraševanje po YU7 trikrat večje kot pri lanskem modelu SU7, kjer so lani v manj kot pol ure prejeli 50.000 naročil. Do danes so dobavili že več kot 272.000 vozil SU7.
Tri različice, vse z izjemno zmogljivostjo
Xiaomi YU7 bo na voljo v treh paketih opreme: Standard, Pro in Max, z razponom cen med 32.800 in 42.700 evrov.
- Standard: pogon na zadnja kolesa, najdaljši doseg – 830 km, baterija 96,3 kWh (LFP), moč 235 kilovatov (315 KM), pospešek 0–100 km/h v 5,88 sekunde, cena 32.800 evrov.
- Pro: štirikolesni pogon, dva motorja (235 kW zadaj + 130 kW spredaj), skupna moč 365 kilovatov (489 KM), baterija ostaja 96,3 kWh, doseg 770 km, cena 36.200 evrov.
- Max: dva motorja (338 kW zadaj + 220 kW spredaj), skupna moč 508 kilovatov (681 KM), navor 866 Nm, pospešek 0–100 km/h v 3,23 sekunde, baterija 101,7 kWh (NMC), doseg 760 km, cena 42.700 evrov.
Tehnološko napreden SUV s hitro polnilno tehnologijo
YU7 temelji na platformi Modena in meri 4999 mm v dolžino, 1996 mm v širino in 1608 mm v višino, z medosno razdaljo 3.000 mm. Gre za petvratni SUV s petimi sedeži, ki uporablja 800-voltno arhitekturo in lastno razvita motorja V6S Plus, ki se vrtita do 22.000 vrtljajev na minuto.
Sistem omogoča polnjenje z močjo do 528 kilovatov, kar pomeni, da se baterija od 10 do 80 odstotkov napolni v 12 minutah, za 620 kilometrov dosega pa je dovolj le 15 minut polnjenja.
Ali Model Y izgublja tla pod nogami?
Xiaomi YU7 neposredno cilja na Teslin Model Y, ki pa na kitajskem trgu izgublja zagon – prodaja je v letu 2025 padla za 24 odstotkov (od januarja do maja) v primerjavi z enakim obdobjem lani. Xiaomi se na trgu spopada tudi z drugimi domačimi tekmeci, kot so BYD Sealion 07, Zeekr 7X, Onvo L60 in Xpeng G7.