Oblikovalci Giorgetto Giugiaro, Walter de Silva, Luc Donckerwolke in Alejandro Mesonero-Romanos so se ob 30. obletnici Seata Ibize spominjali njene zgodovine.
"Bil je dolg in zapleten proces," je dejal Giugiaro kot oblikovalec prve Ibize leta 1984, ki je nato postal tudi najbolje prodajani SEAT-ov avtomobil, "saj so hoteli izrazito drugačen produkt, kot ga pri znamki še ni bilo." Tudi pod obliko druge generacije, ki je imela bolj zaobljene oblike, se je podpisal Giugiaro.
Leta 2002 pa je luč sveta ugledala tretja generacija, ki je bila delo sedanjega vodje oblikovanja v koncernu Volkswagen Walterja de Silve. "Ibiza je bila in je še vedno želja mnogih mladih po športnem in obenem funkcionalnem avtomobilu."
Tretji v vrsti med oblikovalci je bil Donckerwolke, ki je leta 2008 predstavil četrto generacijo. Pravi, da model dosega pravo ravnovesje med oblikovno zasnovo in vrednotami, ki so značilne za mlade ljudi, recimo uporništvo, inovativnost in dinamičnost.
Sedanji vodja oblikovanja pri SEAT-u Alejandro Mesonero-Romanos pa je najprej priznal, da je eden tistih, ki so pri osemnajstih letih dobili svoj prvi avtomobil, ki je bil - ne boste verjeli - Seat Ibiza. "Takrat sem začenjal s študijem oblikovanja in zame je bila Ibiza sinonim za sodobnost. Avtomobil, ki ga je oblikoval Giugiaro, z motorjem, ki ga je razvil Porsche, izdelan pa v mojem najljubšem mestu - Barceloni. Zmagovalna kombinacija," je zaključil Mesonero-Romanos.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?