Spoznajte (skoraj) najmočnejši serijski avtomobil s pogonom na zadnji kolesni par! Gre za osnovo pravega dirkalnika!

12. 10. 2021
Deli

Druga generacija Audija R8 se sicer bliža koncu svojega življenjskega cikla, a še ni rekla zadnje. Iz Ingolstadta namreč prihajajo novice o R8 V10 Performance RWD s pogonom na zadnji par koles.

Novi V10 Performance RWD (pogon na zadnji par koles) se je pridružil modelu R8 V10 Performance quattro in nadomestil R8 V10 RWD, ki ni več naprodaj. Sredinsko nameščeni atmosferski V10 je v novi različici pridobil 30 “konj” (22 kW) in 10 Nm navora, tako sedaj zmore 570 KM (419 kW) in 550 Nm največjega navora. Tudi V10 Performance RWD je na voljo v dveh karoserijskih različicah - kot kupe in spyder. Prvi do 100 km/h pospeši v 3,7 sekunde, spyder za enak šprint potrebuje desetinko več, medtem ko je najvišja hitrost kupeja 329 km/h, spyderja pa 327 km/h.

Moč se na zadnji par koles prenaša preko sedemstopenjskega samodejnega menjalnika S tronic in tudi s pomočjo mehanske zapore diferenciala. Pri Audiju poudarjajo zabavo v obliki “nadzorovane vožnje postrani”, ki jo omogoča konfiguracija vpetja - dvojna trikotna vodila spredaj in vozni način sport mode, ki nekoliko sprosti sistem za nadzor stabilnosti. Razporeditev teže je 60 proti 40 v pri zadnji osi. Kupejevski R8 V10 Performance sicer tehta 1.590 kg, spyder pa 1.695 kg.

V notranjosti in pri paketih opreme precej dirkaškega razpoloženja

Novi R8 Performance RWD lahko izberete z 20-palčnimi Michelinovimi pnevmatikami Pilot Sport Cup (245/30 spredaj in 305/30 zadaj) in keramičnim zavornim paketom. Pa potem je tukaj tudi paket Edition z bronastimi platišči, rdečimi zavornimi čeljustmi ter črnimi dodatki, ki lepo dopolnjujejo črne poudarke okoli celotne karoserije. Z različico Performance pa je R8 RWD pridobil tudi modro metalno barvo Ascari Blue Metallic, ki je bila doslej rezervirana le za model quattro.

V notranjosti prevladuje dirkaški navdih z opcijskimi školjkastimi sedeži, oblečenimi v kombinacijo usnja in alkantare, usnjenim volanom, 12,3-palčnim osrednjim zaslonom, Audijevim Virtual Cockpit instrumentnim zaslonom inn ozvočenjem Bang & Olufsen.

Audi R8 sicer izdelujejo pretežno ročno. Proizvodno halo v Neckarsulmu, kjer se do 1.000 delavcev ukvarja le s športnimi avtomobili, pa si deli z dirkalnikom LMS GT4, od katerega je prevzel tudi okoli 60 odstotkov sestavnih delov.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj