Ker tudi veliki popusti ne pomagajo več, predlagajo nižjo obdavčitev. Bi ta spodbudila prodajo?
Britansko združenje avtomobilskih proizvajalcev SMMT je vlado pozvalo k večji podpori prodaje električnih vozil v obliki davčnih spodbud. Popusti proizvajalcev niso vzdržni, ob padanju zanimanja kupcev za ta segment vozil pa država ne bo dosegla ciljev za razogljičenje, so poudarili.
Preberite še:
V SMMT so po poročanju francoske tiskovne agencije AFP opozorili, da bo delež električnih vozil v prodaji novih avtomobilov letos kljub rekordnemu septembru zaostal za vladnim ciljem. Prodaja teh vozil bo letos predstavljala 18,5 odstotka prodaje avtomobilov, vladni cilj pa je postavljen pri 22 odstotkih.
Ker popusti proizvajalcev po njihovem dolgoročno niso vzdržni, predlagajo prepolovitev davka za nove nakupe in znižanje davka za javna polnilna mesta. Če tega ne bo, bodo posledice ne le okoljske, ampak tudi gospodarske. Proizvajalci morajo namreč vladi plačati 15.000 funtov za vsako prodano vozilo, ki presega mejne vrednosti izpustov, ali pa od tekmecev kupiti emisijske kupone.
Iz Bruslja so sicer sporočili, da je predlog Evropske komisije za uvedbo dodatnih carin na uvoz električnih vozil, izdelanih na Kitajskem, prejel zadostno podporo držav članic. Pogajanja s Pekingom o alternativni rešitvi se nadaljujejo, glasna pa so opozorila, da bo to sprožilo trgovinsko vojno s Kitajsko.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere