Octavia ostaja najpomembnejši avto v ponudbi Škode, pravijo v tovarni - a to seveda ne pomeni, da je nova Octavia tisto, kar je bila včasih.
Octavia se je namreč preselila višje (ker je novi Rapid enako velik kot prva generacija Octavie), zato je tudi zrasla. Je devet centimetrov daljša, in ima za kar 108 milimetrov daljšo medosno razdajo, zato je v notranjosti precej več prostora kot v predhodnici.
Pozitivna posledica dejstva, da je Octavia nastala na sodobni koncernski platformi MQB je to, da bodo v njej na voljo praktično vsi najsodobnejši varnostni in infotainment sistemi, ki jih za avtomobile tega in višjega razreda premore koncern Volkswagen
Kljub temu, da je nova Octavia navzven in navznoter toliko zrasla, je lažja, tja do 100 kilogramov. Skupaj s sodobnimi motorji zna biti zato nova Octavia zelo varčna: v kombinaciji z 81-kilovatnim (110 ’konjskim’) 1,6-litrskim turbodizlom je poraba v mešanem ciklu le 3,4 litra za 100 prevoženih kilometrov.
Skupaj bodo na voljo štirje bencinski motorji (vsi TSI) s prostorninami od 1,2 do 1,8 litra ter štirje turbodizli.
Več o novi Octaviji boste že v četrtek izvedeli v novi številki Avto magazina.
Novo na Metroplay: “Slovenci plačujemo previsok davek za svojo trdoživost.” | Aljoša Bagola