Zdaj tudi uradno: Nova Škoda Octavia

Octavia ostaja najpomembnejši avto v ponudbi Škode, pravijo v tovarni - a to seveda ne pomeni, da je nova Octavia tisto, kar je bila včasih.

11. 12. 2012

Octavia se je namreč preselila višje (ker je novi Rapid enako velik kot prva generacija Octavie), zato je tudi zrasla. Je devet centimetrov daljša, in ima za kar 108 milimetrov daljšo medosno razdajo, zato je v notranjosti precej več prostora kot v predhodnici.

Pozitivna posledica dejstva, da je Octavia nastala na sodobni koncernski platformi MQB je to, da bodo v njej na voljo praktično vsi najsodobnejši varnostni in infotainment sistemi, ki jih za avtomobile tega in višjega razreda premore koncern Volkswagen

Kljub temu, da je nova Octavia navzven in navznoter toliko zrasla, je lažja, tja do 100 kilogramov. Skupaj s sodobnimi motorji zna biti zato nova Octavia zelo varčna: v kombinaciji z 81-kilovatnim (110 ’konjskim’) 1,6-litrskim turbodizlom je poraba v mešanem ciklu le 3,4 litra za 100 prevoženih kilometrov.

Skupaj bodo na voljo štirje bencinski motorji (vsi TSI) s prostorninami od 1,2 do 1,8 litra ter štirje turbodizli.

Več o novi Octaviji boste že v četrtek izvedeli v novi številki Avto magazina.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri