Že sedmič zapored Zavarovalnica Triglav

23. 5. 2013
Deli
Že sedmič zapored Zavarovalnica Triglav

Zavarovalnica Triglav je že sedmo leto zapored prejela nagrado 'Trusted Brand'.

Največja slovenska zavarovalnica je omenjeno nagrado prejela za področje zavarovalništva, ena največjih evropskih potrošnikih raziskav pa jo je tako še enkrat okronala za zaupanja vredno blagovno znamko.

Nagrada Trusted Brand 2013, ki jo organizira revija Reader's Digest po vsem svetu že trinajsto leto, je za vodilno domačo zavarovalnico še en dokaz, da je zaupanje uporabnikov zavarovalnih storitev merilo za uspeh. Zavarovalnico Triglav, ki je v prvih treh mesecih leta 2013 ne glede na zahtevne razmere dosegla čisti poslovni izid v višini 20 milijonov evrov, kar je za 46 odstotkov več kot lani, tako še naprej izkazuje stabilnost poslovanja in dobičkonosnost.

Ob tem je pomočnica predsednika uprave Zavarovalnice Triglav, Urša Manček povedala: 'Dejstvo, da smo v družbi najboljših že sedmič zapored, potrjuje vez zaupanja z našimi zavarovanci na področjih, ki so na vrhu lestvice vrednot. Veseli nas, da slovenski potrošniki cenijo našo kakovost in imajo s Triglavom pozitivno izkušnjo. Zanimivo je, da po tej raziskavi več kot štiri petine Slovencev meni, da je zaupanje blagovni znamki povezano s tem, ali jo poznamo. Zavarovalnico Triglav nedvomno odlikujejo znanje, izkušnje in finančna moč, kakršne ne more ponuditi nobena druga zavarovalnica v Sloveniji.'.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol