Zelo zgovoren oglas: Velika Britanija želi motoriste prestrašiti v varnost

8. 7. 2013
Ni sreče v vsaki nesreči (foto: Transport for London / www.tfl.gov.uk)
Ni sreče v vsaki nesreči
Transport for London / www.tfl.gov.uk

V Britaniji odmeva kontroverzen oglas za promocijo prometne varnosti med motoristi. Se vam zdi učinkovit?

Agencija Transport for London je sprožila novo oglaševalsko akcijo, s katero želijo poudariti pomembnost varne vožnje med motoristi. Zelo odmeven in zgovoren oglas pokaže moškega, ki leži sredi ceste. Oblečen je v motoristično opremo, ob njem pa razbit cestni motor. Obkrožen je z reševalci, v poteku oglasa pa se mu premikajo le usta - toliko, da nam poda sporočilo.

"Zdaj bi lahko bil doma. Z otroki bi gledal televizijo." Strašljivo sporočilo se nadaljuje: "Zdaj doživljam srčni zastoj. To je bil res neumni del ceste za prehitevanje. Ampak saj pravijo, da živiš in se učiš - kajne?"

Živiš in se učiš - če, seveda preživiš. Sporočilo oglasa, ki se bo naslednje tedne vrtelo v britanskih kinematografih, je prejelo številne kritike britanske motociklisitčne skupine The Motorcycle Action Group.

Vloga zakoncev Bezos na Met Gali 2026 buri duhove. Kaj pravi Anna Wintour?

Na voljo je tudi video o snemanje samega oglasa, kjer avtorji in reševalci podrobneje razložijo koncept oglaševalske kampanje.

Orlando Warner iz oglaševalske agencije M&C Saatchi, o kampanji med drugim pove:

"Vsekakor gre za drugačen pristop, saj ne poskušaš nečesa prodati, ampak želiš razširiti sporočilo, ki bo potencialno rešilo številna življenja."

"Ljudje so že vajeni gledati oglase s prometnimi nesrečami in jih to niti več toliko ne gane. S tem sporočilom se hočemo gledalcem približati po veliko bolj čustveni plati, se osredotočiti na osebo."

Oglase, ki prometno varnost predstavljajo preko tragičnih posledic prometnih nesreč, smo v Sloveniji že videli. Se vam zdijo učinkoviti in primerni?

Vir: Transport for London