Zelo zgovoren oglas: Velika Britanija želi motoriste prestrašiti v varnost

8. 7. 2013
Deli
Ni sreče v vsaki nesreči (foto: Transport for London / www.tfl.gov.uk)
Transport for London / www.tfl.gov.uk

V Britaniji odmeva kontroverzen oglas za promocijo prometne varnosti med motoristi. Se vam zdi učinkovit?

Agencija Transport for London je sprožila novo oglaševalsko akcijo, s katero želijo poudariti pomembnost varne vožnje med motoristi. Zelo odmeven in zgovoren oglas pokaže moškega, ki leži sredi ceste. Oblečen je v motoristično opremo, ob njem pa razbit cestni motor. Obkrožen je z reševalci, v poteku oglasa pa se mu premikajo le usta - toliko, da nam poda sporočilo.

"Zdaj bi lahko bil doma. Z otroki bi gledal televizijo." Strašljivo sporočilo se nadaljuje: "Zdaj doživljam srčni zastoj. To je bil res neumni del ceste za prehitevanje. Ampak saj pravijo, da živiš in se učiš - kajne?"

Živiš in se učiš - če, seveda preživiš. Sporočilo oglasa, ki se bo naslednje tedne vrtelo v britanskih kinematografih, je prejelo številne kritike britanske motociklisitčne skupine The Motorcycle Action Group.

Na voljo je tudi video o snemanje samega oglasa, kjer avtorji in reševalci podrobneje razložijo koncept oglaševalske kampanje.

Orlando Warner iz oglaševalske agencije M&C Saatchi, o kampanji med drugim pove:

"Vsekakor gre za drugačen pristop, saj ne poskušaš nečesa prodati, ampak želiš razširiti sporočilo, ki bo potencialno rešilo številna življenja."

"Ljudje so že vajeni gledati oglase s prometnimi nesrečami in jih to niti več toliko ne gane. S tem sporočilom se hočemo gledalcem približati po veliko bolj čustveni plati, se osredotočiti na osebo."

Oglase, ki prometno varnost predstavljajo preko tragičnih posledic prometnih nesreč, smo v Sloveniji že videli. Se vam zdijo učinkoviti in primerni?

Vir: Transport for London