V Britaniji odmeva kontroverzen oglas za promocijo prometne varnosti med motoristi. Se vam zdi učinkovit?
Agencija Transport for London je sprožila novo oglaševalsko akcijo, s katero želijo poudariti pomembnost varne vožnje med motoristi. Zelo odmeven in zgovoren oglas pokaže moškega, ki leži sredi ceste. Oblečen je v motoristično opremo, ob njem pa razbit cestni motor. Obkrožen je z reševalci, v poteku oglasa pa se mu premikajo le usta - toliko, da nam poda sporočilo.
"Zdaj bi lahko bil doma. Z otroki bi gledal televizijo." Strašljivo sporočilo se nadaljuje: "Zdaj doživljam srčni zastoj. To je bil res neumni del ceste za prehitevanje. Ampak saj pravijo, da živiš in se učiš - kajne?"
Živiš in se učiš - če, seveda preživiš. Sporočilo oglasa, ki se bo naslednje tedne vrtelo v britanskih kinematografih, je prejelo številne kritike britanske motociklisitčne skupine The Motorcycle Action Group.
Na voljo je tudi video o snemanje samega oglasa, kjer avtorji in reševalci podrobneje razložijo koncept oglaševalske kampanje.
Orlando Warner iz oglaševalske agencije M&C Saatchi, o kampanji med drugim pove:
"Vsekakor gre za drugačen pristop, saj ne poskušaš nečesa prodati, ampak želiš razširiti sporočilo, ki bo potencialno rešilo številna življenja."
"Ljudje so že vajeni gledati oglase s prometnimi nesrečami in jih to niti več toliko ne gane. S tem sporočilom se hočemo gledalcem približati po veliko bolj čustveni plati, se osredotočiti na osebo."
Oglase, ki prometno varnost predstavljajo preko tragičnih posledic prometnih nesreč, smo v Sloveniji že videli. Se vam zdijo učinkoviti in primerni?
Vir: Transport for London