Ženeva 2013: Tudi Volkswagen Golf GTD

Neverjetno, kako mogočna in dolga je zgodba vsakega novega Golfa. Sedma izvedenka je na ceste zapeljala že jeseni, a premišljen marketing vzdržuje visoko raven zanimanja že več kot pol leta.

4. 3. 2013

Počasi se razkrivajo preostali modeli, ki jih bo v sedmi različici še precej več, kot smo jih bili vajeni doslej. No, Golf GTD med te ne spada, ga pa že nestrpno pričakujejo ljubitelji hitrih, a varčnih avtomobilov. Golf GTD je pravzaprav Golf GTI, ki ima pod prednjim pokrovom seveda dizelski motor. Ta poskrbi, da je poraba goriva v primerjavi z bencinskim bratom skoraj za polovico manjša, predvsem pri bolj občutnem priganjanju avtomobila. Na tovarniške podatke, tiste ob predstavljanju avtomobila se seveda ne gre zanašati, saj jih je nemogoče doseči v realnem svetu, med običajno vožnjo.

Novi Golf GTD bo najmočnejši doslej. Dvolitrski turbodizelski motor zmore 184 'konj', in380 Nm, največja hitrost znaša 230 km/h. Normna poraba goriva s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, s strani tovarne podana, je 4,2 l/100 km, s samodejnim menjalnikom DSG pa 4,7 l/100 km. Motor že izpolnjuje zahteve izpušnega standarda EU6, kar se kaže v 109 g/km izpusta CO2 (DSG 119 g/km).

Novi Volkswagen Golf GTD je v Nemčiji že naprodaj, zanj pa je potrebno odšteti vsaj 29.350 evrov.