Ženeva 2010: Abarth Punto Evo

Ker je Fiat prenovil Grande Punta in ga spremenil v Eva, so pri hišnem tunerju Abarthu prav tako osvežili ponudbo. Abarthov Punto Evo ima 1, 4-litrski prek Garretovega turbopuhala prisilno polnjeni motor, ki je nabrušen na 165 'konjev' in 250 Nm navora.

31. 3. 2010

Tovarna navaja 7, 9-sekundni pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro in največjo hitrost 213 kilometrov na uro. Italijanski športnik je opremljen tudi s sistemom start-stop, ki pomaga pri varčevanju z gorivom. Tako kot tehnologija MultiAir.

Abarthov Punto Evo se šopiri še s 17-palčnimi platišči, logotipi in športno podobo, vključno z dvema zaključkoma izpušnega sistema. Podvozje in zavore so prav tako bolj športne.

Za ljubitelje hitrih Fiatov bosta zanimiva še Punto Evo esseesse s 180 'konji' in z 18-palčnimi platišči ter brezstrešna različica 500 Abartha, Abarth 500C. Bolj športno podvozje in zavore, hud športen videz, 140-'konjski' 1, 4-litrski turbo so odlike malčka. Takšen Abarthek gre kar 205 kilometrov na uro, od 0 do 100 km/h pa pospeši v vsega 8, 1 sekunde.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri