Ženeva 2010: Subarujeve premiere

6. 4. 2010
Deli

Pri Subaruju so se spomnili ideje, ki so jo drugi že uveljavili v praksi. Iz Impreze so naredili križanca, in sicer tako, da so kombilimuzino za 150 milimetrov oddaljili od tal (trebuh), ji nadeli plastične zaščite, posledično spremenili motorno masko in ji dodali krilce ter jo preimenovali v Imprezo XV.

Dobra lastnost te Impreze je, da ima štirikolesni pogon že v osnovi. Poleg tega so inženirji trše nastavili vzmetenje, spremenili pa so tudi notranjost, ki je s športnimi sedeži z integriranimi vzglavniki bolj športna.

Subaru je svojega Hybrida Tourer Concept že predstavil, v Ženevi pa je avtomobil dočakal evropsko premiero. Njegova posebnost je, da gre za prvi avtomobil z dvolitrskim bokserskim turbomotorjem in z električnim pogonom, kar pomeni, da gre za bokserski hibrid. Srebrni koncept s krilatimi vrati ima dva elektromotorja, 27-'konjski' poganja zadnji kolesi, 14-'konjski' pa spredaj služi kot generator.

Subarujev velikan pa je imel ob boku parkiranega malčka, Stello EV, ki je popolnoma električno gnan avtomobil z litij-ionskimi baterijami. Domet Stelle EV je 90 kilometrov, polnjenje njenih litij-ionskih baterij pa prek klasične elek­trične vtičnice poteka od četrt ure (80 % polne baterije) do pet ur.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja