Pri Oplu bodo na ženevskem salonu predstavili koncept, ki bi mu lahko rekli tudi mestna raketa (ali strela glede na Oplov znak). Dame in gospodje, predstavljamo vam 110-kilovatnega (oziroma 150-konjskega) Adama S, ki se lahko požene do 220 km/h.
Z 1,4-litrskim turbomotorjem, športnim podvozjem, zavornim sistemom OPC in školjkastimi sedeži je Adam S kot naročen za tiste, ki jim ovinki niso zoprni.
Motor ima dve odmični gredi s prilagodljivim krmiljenjem ventilov, turbopuhalo pa je kompaktnosti v prid skrito v izpušnem kolektorju. Ker so imeli načrtovalci v mislih predvsem športnost, so zelo pazili tudi na zniževanje mase. Zato ne čudi, da ima blok motorja iz litega železa posebne votle dele, da je tudi ročična gred votla in da je sesalni kolektor iz plastične mase. Kot zanimivost naj povemo, da omenjeni motor doseže za 50 odstotkov več moči in kar za 70 odstotkov več navora kot že znani 1,4-litrski atmosferski motor. V kombinaciji z ročnim 6-stopenjskim menjalnikom Adam S doseže največjo hitrost 220 km/h.
Zmogljivostim primerna je tudi nastavitev podvozja, ki sloni na 18-palčnim aluminijastih platiščih z gumami velikosti 225/35 R18, za varno ustavljanje pa poskrbijo štirikrat kolutne zavore z rdečimi čeljustmi OPC. Volanski sistem je veliko bolj natančen, piko na i pa dajo školjkasti sedeži Recaro Performance. Različica z imenom Red 'n Roll ima volanski obroč, prestavno ročico in ročico parkirne zavore v rdečem usnju ter rdečo-bele vstavke v armaturni plošči in na oblogah vrat.
Čeprav je avtomobil uradno še študija, pri Oplu že napovedujejo zelo podobno, če ne celo enako serijsko različico.
Novo na Metroplay: Pogumna Slovenka, ki je sledila svojim sanjam in preplula ocean | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem