Ženeva 2019: Ferrari predstavlja naslednika modela 488 GTB, F8 Tributo

6. 3. 2019 | Janez Heimer
Deli

Kot v italijanščini namiguje že ime, gre za poklon najzmogljivejšemu osemvaljniku iz Maranella.

Po letu 2015 je napočil čas za novi Ferrarijev model s sredinsko nameščenim pogonskim agregatom in, podobno kot v primeru njegovega predhodnika, 488 GTB, so za predstavitev znova izbrali ženevski avtomobilski salon. Novi F8 Tributo se torej ponaša z najzmogljivejšim osemvaljnikom, ki ga lahko najdemo v avtomobilih z znakom poskočnega konjička.

3,9-litrski osemvaljnik z dvema turbinama razvije 537 kilovatov oziroma 720 'konjev' ter 770 njutonmetrov navora, kar pomeni, da je F8 Tributo prav tako zmogljiv kot Ferrari 488 Pista, svojega predhodnika, 488 GTB, pa prekosi za kar 50 konjičev. Pospešek do 100 kilometrov na uro lahko traja le 2,9 sekunde, do 200 pa 7,8. Končna hitrost (kjer je to mogoče in dovoljeno) znaša kar 340 kilometrov na uro. Pa turbo luknja? Pri Ferrariju trdijo, da je ni.

Prirastek moči gre pri F8 Tributo z roko v roki tudi s shujševalno dieto. V primerjavi s 488 GTB je namreč avto izgubil kar 40 kilogramov in tehta 1330 kg, če se odločimo za vse možnosti za zniževanje teže.

Eksperiment dvojčkov: eden treniral 20 minut več kot drugi, rezultati zanimivi

Še ena zanimiva številka: Ferrarijev novinec je v primerjavi s predhodnikom za deset odstotkov aerodinamično učinkovitejši. Športne obline omogočajo izjemne zmogljivosti, poleg tega pa nakazujejo tudi nov oblikovalski jezik Italijanov, s pomočjo katerega so svojega novinca navezali na 308 GTB. Na zadku motorni pokrov iz leksana spominja tudi na legendarni F40.

Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?