Ženeva 2019: Mercedes predstavlja novi CLA Shooting Brake

Od septembra bo v prodajnih salonih novi CLA na voljo tudi kot različica Shooting Brake.

Ženeva 2019: Mercedes predstavlja novi CLA Shooting Brake (foto: Sebastjan Plevnjak) Sebastjan Plevnjak
5. 3. 2019

Podobno kot štirivratni CLA Coupe je tudi Shooting Brake samosvoje oblikovan, notranjost pa je primer sodobne inteligentne digitalne tehnologije. Mišičast zadek deluje elegantno, seveda pa povečuje uporabnost avtomobila.

CLA Shooting Brake je sicer od predhodnika daljši za 48 mm in širši kar za 53, je pa 2 mm nižji. Tudi odprtina za nalaganje prtljage se je precej povečala (s 635 mm širine na kar 871). Notranjost je sicer identična kot pri Coupeju, v njej pa je v ospredju avantgardna digitalna instrumentna plošča. Kot je pri Mercedesu od začetka lanskega leta v navadi, se digitalnost izkušnje povečuje in razvija iz modela v model ter omogoča čedalje več prilagoditev in nastavitev vsakemu posamezniku. Zadnja pridobitev je tako asistent v potniški kabini, ki omogoča intuitivno upravljanje funkcij tudi s prepoznavanjem gibov. Razlikovati zna celo med zahtevami voznika in spredaj sedečega sopotnika ter tako denimo ve, masažo katerega sedeža aktivirati.

Asistenčni sistemi v novem CLA Shooting Brake nudijo izjemno visoko raven aktivne varnosti v tem segmentu, več funkcij pa je izposojenih iz razreda S. Po zaslugi izboljšane kamere in radarskega sistema zna CLA pogledati kar 500 m daleč in v določenih razmerah voziti polavtonomno. Tako lahko avtomobil sam prilagaja hitrost pred ovinki, križišči in krožišči, pri čemer mu pomagajo navigacijski zemljevidi.

Najmočnejši CLA Shooting Brake bo CLA 250 s štirivaljnim bencinskim agregatom. Ta zmore 165 kilovatov (225 'konjev') ter razvije 350 njutonmetrov navora, ki ga prek sedemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika 7G-DCT prenaša na sprednji kolesni par. Do predstavitve na posameznih trgih septembra bo seveda na voljo širša paleta tako dizelskih kot bencinskih različic z ročnimi in samodejnimi menjalniki ter možnostjo štirikolesnega pogona 4MATIC.

Svetovna premiera v Ženevi je tudi prva dizelska različica razreda G. Gre za Daimlerjev 2,9-litrski vrstni šestvaljnik, ki zmore 210 kilovatov (286 'konjev') moči in 600 njutonmetrov navora v kombinaciji z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom. Prvi modeli G 350 d s tem motorjem naj bi bili kupcem na voljo že marca. Prvič smo si v Ženevi lahko ogledali prenovljeni razred GLC.

Prenove je bil deležen razred V, pri katerem pa bo še nekaj sprememb na področju pogonskih sklopov. Mercedes, ko smo že pri večnamenskih vozilih, je pripeljal koncept EQV, nekakšen napovednik električne različice, ki ponuja vpogled v električno prihodnost tega segmenta. V končni različici bo šlo za tekmeca Volkswagnovega koncepta I.D. Buzz, ko bo seveda tudi slednji ugledal luč serijske proizvodnje.

Na razstavnem prostoru Mercedesa smo lahko občudovali tudi različici v čast koncu proizvodnje dveh modelov. To sta razred SLC Final Edition in zadnji razred S z 12-valjnikom pod motornim pokrovom, S 65 AMG Final Edition. Motorji V12 se iz Mercedesov in AMG-jev namreč poslavljajo ter bodo od zdaj na voljo le še za vozila znamke Maybach.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri