Ženeva 2019: Tudi Alfa Romeo se podaja na električna pota

5. 3. 2019 | Janez Heimer
Deli

Na ženevskem avtomobilskem salonu smo lahko prvič videli priključni hibrid s slavnim križem in kačo na nosu.

Gre za koncept Alfa Romeo Tonale, kompaktni priključnohibridni križanec, ki se velikostno umešča pod Stelvio. Poleg tega, da je to prvi 'izlet' Alfe Romeo med električna vozila, je seveda tudi prvi kompaktni križanec milanske tovarne.

Čeprav gre za koncept (ali pa zato še toliko bolj), so linije nezmotljivo italijanske in Alfine. V obliki zaznavamo tako poteze preteklosti kot futurizem, ki se spretno prepletajo. Tradicijo lahko prepoznamo v popularno imenovanih 'telefonkah', platiščih z luknjami, ki so na konceptu premera 21 palcev. Takšen dizajn platišč sega v šestdeseta in od modela 33 Stradale pa vse do danes. Sprednji del vozila je agresiven, z značilnim 'Scudettom' oz. Alfinim trikotnikom v sredini, dopolnjujejo pa ga žarometi, ki nekoliko spominjajo na legendarni model SZ. Zadnji del elegantno definira steklo, stilsko piko na i pa naredijo zadnje luči.

V notranjosti Alfa Romeo poskuša vzbujati strast in veselje do vožnje, kot je to v navadi. Tako je vse podrejeno vozniku, vendar subtilno, in ne egoistično, saj je vozilo namenjeno udobnemu prevozu štirih ljudi. Materiali so v konceptu izbrani, saj smo opazili tako aluminij kot usnje in alkantaro, na sredinskem grebenu pa je stikalo DNA za izbiro voznih programov.

Alfa Romeo Tonale ni prav nič skromna na področju tehnologije, čeprav je jasno, da v ospredje postavlja doživetje in užitek v vožnji. Merilniki so digitalni, svoj prostor pa imajo na 12,3-palčnem zaslonu, medtem ko infozabavni zaslon meri 10,25 palca in je občutljiv za dotik. Tonale predstavlja tudi novi funkciji, poimenovani Alfista in Paddock. Prva ponuja vpogled v aktivnosti klubov ljubiteljev milanske znamke, kot so srečanja, panoramske vožnje in podobno. Voznik si lahko poljubno nastavi obveščanje, da je lahko seznanjen z novicami na temo Alfe Romeo. Paddock, druga funkcija, pa omogoča nakup dodatkov za zunanjost in notranjost v realnem času. Mogoč bo tudi nakup oblačil in drugega blaga blagovne znamke Alfa Romeo.

V senci zanimivega koncepta so Italijani predstavili še Giulio in Stelvia Quadrifoglio v posebni različici 'Alfa Romeo Racing', ki so ju izdelali v čast vrnitvi znamke Alfa Romeo v Formulo ena. Oba modela odlikujeta edinstvena barvna shema ter premišljena izbira dodatkov (med katerimi je tudi Akrapovičev izpušni sistem), ki tako pri Stelviu kot njegovi limuzinski sestrični pomeni 28 kilogramov nižjo težo ter motorno moč kar 382 kilovatov oziroma 520 'konjev'.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj