Prvič, odkar obstaja ta danska znamka, bodo uporabili lepo, spevno ime, namesto grobih kratic.
Zenvo postaja vse bolj uveljavljen igralec v svetu super in hiperšportnih avtomobilov. Po uspehu modela TSR-S, ki ga med drugim krasi tudi na stran nagibajoče se krilce, so na dogodku "Monterey Car Week" predstavili povsem nov avto v dveh različicah.
Priznam, Aurora se sliši veliko bolj prijetno kot TSR-S, kako bo to vplivalo na prodajo, pa najbrž nima nikakršne zveze, saj bo vsega skupaj proizvedenih 100 avtomobilov. Teh 100 avtomobilov se bo enakovredno razdelilo med različici Tur (Touring) in Agil (Agilnost). V obeh verzijah bo Aurora opremljena z Mahlejevim 6,6-litrskim V12 motorjem in štirimi turbo polnilniki, ki sam po sebi zmore 930 kilovatov moči (1250 KM), in vsaj enim elektro motorjem.
Slednjo konfiguracijo prevzema različica Agil, pri kateri je imela glavno vlogo teža. Avto bo tehtal namreč manj kot 1300 kilogramov, kar je za tovrstnega (elektrificiranega) športnika dober podatek. Skupaj z elektro motorjem bo sistemska moč avtomobila kar 1080 kilovatov (1450 KM), do stotice pa naj bi potreboval dve sekundi in pol.
Še nekoliko (oz. kar precej) močnejša bo različica Tur z dvema električnima motorjema in skupno močjo okoli 1380 kilovatov (1850 KM). Nekoliko višja bo tudi teža, ki bo znašala (vseeno zelo znosnih) 1450 kilogramov. Glede na ime bo Tur naravnan bolj udobno (pa čeprav obljubljajo končno hitrost 450 km/h), medtem ko bo Agil osredotočen na stezo, tudi pri slednjem pa bo možnost naročiti še dodaten elektro motor.
Kar se notranjosti tiče, Zenvo ni ponudil nobenih informacij, razen ene fotografije. Znana je le cena (2,6 milijona evrov) in pa to, da se bo proizvodnja začela leta 2025, prvi kupci pa se bodo Auror razveselili leto kasneje.
Preberite še: Novi GTD - Ne, ni dizel, niti kombilimuzina, sploh pa ni iz Nemčije!
BONUS VIDEO: ‘Zlobno zeleni’ Ford Focus ima paket za dirkališča – poglej si te nore izboljšave