Bojan Žlender, v.d. generalnega direktorja Direktorata za promet na Ministrstvu za infrastrukturo in prostor (MZiP), je odstopil.
Po tem, ko so na dan prišle nepravilnosti pri izdajanju potrdil o opravljanju obveznih tečajev varne vožnje (za mlade voznike in za zmanjševanje števila kazenskih točk), je minister Samo Omerzel zatrdil, da bodo zadevo preiskali in da bodo odgovorni kaznovani. Niti dva dni kasneje je Bojan Žlender odstopil, odstopil pa je tudi s funkcije predsednika Sveta Javne Agencije RS za varnost prometa (AVP), ki je v bistvu nasledila nekdanji SPV, v katerem je Žlender kraljeval dolga leta. Leta 2010 je bil tudi v.d. direktorja AVP (tudi v to leto sega kriminalistična preiskava nepravilnosti pri izdaji potrdil), nato pa se je preselil na direktorat za promet. V vsem tem času je, kot je sam povedal, vedel za nepravilnosti. Kljub temu ni ukrepal, tik pred odstopom se je celo izgovarjal, da tega ni storil, ker mu je tako naročila policija zaradi kriminalistične preiskave, a je generalni direktor policije Veniger njegove trditve takoj jasno zanikal.
Tako se z vodilnih položajev, pomembnih za prometno politiko in varnost pri nas vendarle poslavlja eden od tistih, ki je na tovrstnih funkcijah vedril in oblačil že leta in let (brez posebnih rezultatov), ni pa edini, ki na ta način že dolgo ostaja v državnih službah. V četrtek, 28.11., bomo v Avto magazinu objavili zgodbo iz zakulisja dogajanj zadnjih nekaj let, ki sega v čas začetka razmišljanj o uvedbi obveznih programov varne vožnje in v njej se poleg Žlendra najde še kakšno ime, tudi Ljubo Zajc, po odhodu Žlendra direktor AVP vse do februarja letos, pred tem direktor direktorata za promet (ja, z Žlendrom sta v bistvu le menjala stolčke).
Ne zamudite!