Prvi korak proti stari celini so naredili kar z najmočnejšo različico priljubljene limuzine.
Xiaomi je uspešno opravil prvi uraden test svojega električnega športnega modela SU7 Ultra na evropskih javnih cestah. Vozilo z registrsko tablico “M SU7088E” je bilo registrirano v Münchnu, s čimer je SU7 postal prvi Xiaomi na evropskih cestah z ustrezno homologacijo za javno uporabo.
Znak simbolike in globalnih ambicij
Testni primerek je osebno preizkusil Lu Weibing, predsednik skupine Xiaomi in vodja mobilne divizije, ki se te dni mudi na poslovnem obisku po Evropi. Kot je zapisal na družbenem omrežju Weibo, je bila registrska tablica izbrana zaradi simbolnega pomena: “M” označuje München, “SU7” pa se nanaša na model, ki predstavlja novi mejnik znamke Xiaomi.
Impresivne številke električne športne limuzine
Model SU7 Ultra sodi v razred srednje velikih do velikih električnih limuzin. Dolg je 4.997 mm, širok 1.963 mm, visok 1.455 mm, medosna razdalja znaša 3.000 mm, masa vozila pa približno 2.205 kilogramov v športni konfiguraciji. Zahvaljujoč aerodinamični učinkovitosti ima izjemno nizek koeficient zračnega upora 0,195.
Pogon zagotavlja 93,7 kWh velika baterija CATL Qilin II, ki deluje pri napetosti 897 voltov. Doseg po CLTC standardu znaša do 630 km. SU7 Ultra do 100 km/h pospeši v zgolj 1,98 sekunde, končna hitrost pa dosega 350 km/h.
Vozilo uporablja karbonsko-keramične zavore, podvozje pa je bilo natančno nastavljeno na dirkališčih, vključno z legendarno stezo Nürburgring.
Dirkaška DNK tudi na cesti
Prototip SU7 Ultra je 26. junija postal tretje najhitrejše vozilo na Nürburgringu z izmerjenim časom kroga 6 minut in 22,091 sekunde. Serijska različica z dodatnim paketom Track Professional Package je krog prevozila v 7:04,957, kar je najhitrejši čas električne limuzine v serijski proizvodnji ob času testiranja.
Na osnovi te konfiguracije je Xiaomi razvil posebno izdajo SU7 Ultra Nürburgring Limited Track Edition, ki bo omejena na 100 primerkov po vsem svetu. Cena znaša približno 113.500 evrov, vozilo pa vključuje karbonske aerodinamične dodatke, fiksno zadnje krilce, dirkaške sedeže in delno varnostno kletko.
Evropski trgi čakajo
Čeprav je bil ta SU7 Ultra registriran za tehnično validacijo in ni del dostave kupcem, gre za jasen znak širše Xiaomi strategije širitve na globalne trge. Serijska prodaja v Evropi naj bi se začela po letu 2027, vendar zaenkrat še ni znanih uradnih datumov prihoda modela na evropskem trgu.
Xiaomi torej stopa med avtomobilske proizvajalce z veliko samozavesti – in očitno tudi z ambicijo, da združi visoko zmogljivost, sodobno tehnologijo in konkurenčne cene v enem samem vozilu, ki želi pustiti pečat tudi v Evropi.